čtvrtek 29. května 2014

Bude bouřka, bude déšť

Včera odpoledne jsme jeli zkontrolovat zahrádku, jak přežila ty průtrže co se tu chvilkami přehnaly. Jenže ouha na chaloupce nespadla ani kapka. Obloha se sice temnila a těžké mraky nevěstily nic dobrého, tak jsem šla raději ihned po příjezdu posbírat jahody. Těm se letos daří a tak jsem nasbírala dvě misky. Jednu jsme snědly a tu druhou jsem schovala do mrazáku. Na jedné straně tma a na druhé vykukovalo sluníčko. Takový trošku hororový obrázek. Déšť zvládl trošku pokapat okvětní lístky a poškádlil šnečky, kteří se nejspíš těšili na parádní spršku. Celý dvorek nám provonělo dřevo, které tesař přivezl na novou střechu, už se nám to blíží. Než jsem stihla nakrmit Šmudlinku, tak začalo hřmět a já se těšila, že konečně zaprší. No, bohužel spadlo pár kapek, takže jsem pro jistotu vzala konev a šla jsem zalít povadlé jahody a květiny v nádobách. Za těch pár dní co jsme tam nebyli nádherně rozkvétají růže i nový trvalkový záhon. Dneska tady prší celý den, tak jsem moc zvědavá jestli máme zalitou zahrádku. Myslím na všechny, které voda ohrožuje a všem přeji ať brzy přestane pršet. Déšť se jednou musí přestěhovat k nám. Mějte krásný večer. Rija















4 komentáře:

  1. Krásná zahrádka. A kdyby to šlo, pošlu ti ten déšť - 24 hodin pršelo a mě to tedy stačí!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky krásných kytiček...

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruš já ti trochu deště pošlu, u nás od úterka ještě nepřestalo:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky máš opět nádherné, vypadá to opravdu trošku jak z hororu - nemyslím ty květiny, ale oblohu :-)
    No vidíš, u vás nic a my máme málem vyplavenou knihovnu :-)

    OdpovědětVymazat