neděle 18. května 2014

Zahrádka po děšti

Přeji krásný nedělní podvečer. Po pár dnech uplakaného a studeného počasí, se předchvílí objevilo sluníčko. Přiznám se, že se na něj docela těším, i když déšť byl hodně potřeba. Od čtvrtku mám pocit, že nejsem ve své kůži. Cítila jsem se hrozně unavená a nesvá. V pátek jsem se vyloženě těšila až přijedeme na chalupu a já se zamuchlám pod peřinu a usnu, což se mi i podařilo a o sobotním vstáváním ani nemluvím. Odpočine jsem už potřebovala, takže jsem to s nějakou prací moc nepřeháněla. Prostě víkend byl spíše relaxační. Stejně skoro celý víkend pršelo. Manžel se činil i za mě. Vykopal základ budoucí zdi pro nový přístřešek. Déšť zahrádce hodně pomohl a vše je krásně zelené a přestože sluníčko už pár dní ani nevylezlo v záhonku se červenají jahody. Jen potvory mravenčí jsou nějaké nenažrané a okamžitě se pustí do nově zrající jahody. Musím vymyslet něco, čím se těch potvor zbavím, nebo alespoň odlákám od jahod. Nádherně kvete magnolie a kopretiny a za pár dní rozkvetou i pivoňky. I koťátka rostou jako z vody. Šmudlinka musí mít kvalitní mléko, protože kdykoli nahlédnu a není u nich, tak spí. Těším se až začnou běhat, to u nás bude fakt veselo. Většinu času je tedy stráží, takže se mi nedaří je moc fotit. K večeru vykouklo sluníčko, takže se příští týden asi skutečně vyjasní. Už je na čase. Mějte krásný pracovní týden a moc děkuji za návštěvy a milé komentáře. Rija
Bílá růžička dostává růžový nádech



Žlutá magnolie je překrásná










Nelinka nemá na nic náladu, zlobí ji ouška

5 komentářů:

  1. Koťátka jsou heboučká i na dálku, ať se jim daří a Nelince se ouška brzy zahojí....Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruš,tělo si prostě někdy o odpočinek samo řekne.
    No a snad sis pořádně oddechla a nabrala sílu.
    Po deštích se opravdu všechno zelená a sluníčko už potřebujeme všichni,nejen jahůdky.
    Jaruš,měj se fajn a přeju prima nový týden!

    OdpovědětVymazat
  3. Déšť zahrádce prospěl:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. A jahůdky ... jste trochu napřed, ale u nás se už také začínají objevovat plody místo květů.
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Jaru, krásné fotečky!!! Zahrádka je úžasná a koukám, že už Ti červenají jahody .... u nás teprve kvetou. Koťátka i psinděru bych si hned poňuchňala, ale to by ta moje žárlivka doma asi nevydýchala ... ona je totiž hrozně žárlivá :-D

    OdpovědětVymazat