úterý 3. června 2014

Dárek

Máte rádi překvapení a dárky? Já ano, ale raději dárky dávám. Pokaždé se moc těším až obdarovaný dárek otevře a když moc překvapím, tak mě těší reakce. Jedno velké překvapení mě čekalo minulý týden. Ve schránce mě čekalo oznámení o uložené zásilce. Ještě větší pak na poště, když jsem si na balíčku přečetla odesílatele, kamarádka. No a poslední, když jsem balíček vzala do ruky, byl docela těžký. Takže jsem se celou cestu z pošty těšila, co že skrývá ta malá krabička. Čekal mě tam dáreček k narozeninám. Kamarádka je naprosto báječná, celý dáreček pojala levandulově. Levandulovou kosmetiku (koupel v levandulové soli nemá chybu a levandulový sprchový gel doplní požitek z koupele a levandulový krém na ruce už je jenom taková třešnička na dortu) a k tomu dva levandulové skřítky. No prostě dárek jako stvořený pro mě. Evi, ta levandule v posledních dnech bodla, moc velké díky. Už mi v hlavě letí plán, čím překvapím já. Mějte krásný večer. Rija

1 komentář:

  1. Krásné dárečky! Kosmetiku Manufaktura mám ráda, je to prý takový český Lush. A Ti dva pišišvoři jsou nádherní!
    Dodatečně Ti také přeji vše nej nej k narozeninám!

    OdpovědětVymazat