neděle 11. května 2014

Jahodový koktejl

Nad ulicí slunce stálo,
kdo moh koukal být hned pryč,
nad ulicí slunce stálo,
žízeň byla jako bič.

Jahodový koktejl,
do sklenic proudem tek,
jahodový koktejl,
z jahodových řek.


Právě tuhle písničku jsem si zpívala, když jsem ve čtvrtek vyráběla občerstvení. Celý den jsme byli na zahrádce a slunce pálilo. Byl nádherný sváteční den a tak jsme se pustili do dalších úprav zahrádky. Pomaličku upravuji záhon u studny. Konečně začíná vypadat k světu. Ještě do včerejška byl plný vysemeněného lnu, ale protože bráška chtěl rostlinky, tak jsem mu je nechala. Podařilo se mi vyplet skalku a všechny záhonky. Takže jsem přemýšlela nad něčím osvěžujícím. Nově pořízený pomocník mi v přemýšlení pomohl. Vyzkoušela jsem mixér a udělala jahodový koktejl. Sice ještě nebyl z našich vlastních jahod, ale co nevidět budou vlastní. Letos určitě na koktejl dojde, protože jahody jsou úplně obsypané malými jahůdkami. Včera jsme utrhli první zralou a dneska jsem si všimla, že se začíná červenat další. Koktejl byl výborný a krásně nás osvěžil. Už se těším na další. Rija



2 komentáře:

  1. No pááni Jaruš, ty naše teprv kvetou:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Jaru, to je paráda !!! Mě jahody teprve kvetou, ale jak. Tak doufám, že úroda bude pořádná. Už se moc těším.
    Tobě přeji krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat