čtvrtek 1. května 2014

Prvomájový den

Přestože to ráno tak nevypadalo, tak se dnešní den vyloupl do krásy. Sluníčko zářilo na obloze a teplo bylo jako v létě. Dopoledne jsme trošku urovnávali záhonky. Krásné počasí posledních dnů nás donutilo vytáhnout houpačku. V kůlně se udělalo volněji a tak jsem v ní udělala jarní úklid. Před časem jsem na internetu viděla obrázek krásného držáku na klubíčka. Poprosila jsem kamarádku a ta mi vyrobila držáky rovnou dva. Konečně jsem se dostala k tomu a jeden pověsila. Funguje naprosto dokonale a co nevidět pověsím i ten druhý, jen musím najít klubíčko provázku, které jsem někam uložila, abych ho našla. Taky se vám stává, že si uložíte nějakou věc, aby jste ji našla a ona není k nalezení. Mě docela často. Po obědě jsem si krásně zarelaxovala na houpačce a po chvíli byla v obležení chlupáčů. Jen nebyl nikdo po ruce, kdo by nás vyfotil. Využili jsme volného dne k procházce, museli jsme dojít k jednomu z mála rozkvetlých stromů v okolí. Na cestu nám krásně cvrkali cvrčci, kteří pořádali přímo nádherné koncerty. Pokusila jsem se zachytit crvčka při koncertu, ale byli moc daleko, tak fotky nic moc. Dneska mě moc mrzí, že s foťákem neumím zacházet lépe, protože bych vám mohla ukázat dnešního návštěvníka. Na sloup elektrického vedení přiletěl datel. Bohužel, když jsem se pokusila přiblížit, uletěl. Možná jednou budou fotky koukatelné. Zítra si odskočíme do práce a užijeme si víkend na chalupě. Rija



Prostor pod houpačkou je třeba ještě doladit
Úžasný držák na provázky, konečně je nebudu neustále hledat


Ten flek je cvrček....



Datel na sloupě

2 komentáře:

  1. Ten kastan je vzdycky tak krassny kdyz kvete a datel si teda vybral zajimave misto .

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje... datel si asi říká dřevo jako dřevo:-)))

    OdpovědětVymazat