středa 14. května 2014

Májová koťata

Máme tady květen a naše zvířecí rodinka se opět rozrostla. Šmudlince se v pátek ráno narodila tři koťátka. Jsou po tatínkovi. Je to černobílý statný kocour, žijící v sousedství. Černé koťátko je kocourek a dostal jméno Čertík, ale u těch dvou zbývajících koťátek, zatím pohlaví netuším, takže jméno dostanou později. Jména tentokrát nemám vymyšlená a žádné pěkné mě ani nenapadají. Ze začátku jsem měla pocit, že u Šmudlinky selhala příroda a instinkty, protože měla problémy s místem, kde porodí koťata. Manžel si dělal legraci, že ji to budu muset pomáhat rodit. Naštěstí mě napadlo dát do boudy ručník a problém byl vyřešen. Zatím se ho nehodlá vzát. Všechno nakonec zvládla na výbornou a teď je z ní vzorná máma, která opečovává svoje miminka. Nelinka je z koťátek úplně vedle a neustále má čumáček vražený v boudě. To zase u nás bude veselo, až začnou vylézat z boudy a Nela bude mít celé léto o zábavu postaráno. Těším se, až povyrostou. Prý mám začít přemýšlet, jak se mi všechny zvířata vejdou na klín. Těžce. Mějte krásný večer. Rija



9 komentářů:

  1. Ta jsou kráásná. Ještě že je nevidí Eliška, chtěla by je taky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, ta koťátka jsou tak roztomilá.

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera - naše koťátka už vidí a běhají po celé terase. Jsou zábavnější než televize

    OdpovědětVymazat
  4. Rijuško jsou nádherná!Naší Míně jsem s porodem pomáhala,naštěstí pak už vše zvládla sama:-)Posílám zvířátkům pohlazení.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Budeš muset holka trošku přibrat, aby se k Tobě všechna koťátka vlezla :-) To se máš :-))))
    Koťátko jsou tak nádherná...

    OdpovědětVymazat
  6. Jarko koťátka jsou překrásná...škoda, že tak rychle vyrostou...krásný den...Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. .... no, ty jsou tak nádherná ....moc... Jarka

    OdpovědětVymazat