pondělí 19. května 2014

Andělé

Dneska začal nový týden, jsem zvědavá co nám přinese. Mě čeká docela dost náročný a už dneska jsem přišla o něco později z práce. Měl i své pozitiva, dostala jsem dva balíčky, převzala je mi je hodná sousedka a mě tak odpadla cesta na poštu, kterou bych už nejspíš dneska nestihla otevřenou. Jeden balíček jsem očekávala. Kamarádka mi posílala nádhernou sadu do koupelny, vyfotím až bude v koupelně. Jenže balíček skrýval ještě jedno krásné překvapení. Dostala jsem ještě k narozeninám úžasného šitého anděla. Miluji tyhle ručně vyrobené anděly a tenhle se krásně hodí k těm všem ostatním co už doma mám. Druhý neočekávaný balíček obsahoval také anděla, tentokrát keramického na čajovou svíčku. Dělala ho taky kamarádka a byl na přání. Dokonce mu kamarádka, na mou prosbu, vyrobila i obličej. Nemůžu si pomoc, ale nějak se mi víc líbí figurky, když mají obličej. Takže ten můj ho má. Hned jsem ho musela vyzkoušet a vydává nádherné světlo. Pro mě týden začal nádherně. Holky moc vám děkuji, udělaly jste mi velikou radost. Rija





3 komentáře:

  1. Anděličci jsou úžasní a kamarádky taky, že tě jimi podarovaly!!!! A už se těším, až se pochlubíš s tou koupelnovou sadou. Přeji krásné a sluníčkové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško tak ti jsou úžasní---miluju Andílky ♥

    OdpovědětVymazat