středa 21. května 2014

Slunečný den

Krásný večer přeji. Mám za sebou šílený den, ale to už se tak někdy stává. Ještě zítra a v pátek snad bude klid. Táhne se to už od pondělka a jsem ráda, že jsem schopná vůbec existovat. Sice předchozí nabité dny mě nejspíš nějakou energii předaly, protože jsem vyleštila celý byt. Za to dnes jsem nebyla schopná ničeho. Byla jsem ráda, že jedeme na chalupu. Kontrola musí být. Posbírala jsem jahody, kterých se urodilo opravdu dost a další se už červenají, budou zase v pátek. Zbytek odpoledne jsem se vyhřívala na houpačce a poslouchala zpěv ptáků, štěkání psů a kuňkání žab. Přiznávám, že tyhle zvuky miluji a k mé pohodě a relaxaci prostě patří. Zahrádka kvete jak o závod a nádherně voní. Dokonce už kvetou růže. Koťata už pomaličku začínají vidět a vylézají z domečku, takže za pár dní budeme mít veselo. Zvládla jsem do koupelny uložit nové doplňky a krásně tam zapadly. Míšo moc děkuji. Kromě toho jsem ještě nasadila kytku, kterou mi poslala kamarádka. Takovou ještě nemám a kamarádka je celkem dobře zásobená. Určitě o nějaký další přebytek požádám, ale pst ať se moc nevyděsí. Přeji vám krásné sny, jdu načerpat energii na další perný den. Rija
První jahody, jen tak

Šípková růže

Kvetou i pivoňky


Pergola zarůstá růžemi


Rozkvétají i klematisy

Keřová růže

Nové doplňky

2 komentáře:

  1. No pááni, ty už sbíráš jahody?? Mě teprv kvetou:-)))
    A kosatce taky ještě nevykvetly, jste nějak dopředu:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, jahůdky ty já mám moc ráda .... bohužel u nás taky teprve kvetou!!! Zahrádka Ti kvete překrásné. Já na ty svoje kosatce a pivoňky teprve čekám, ale vypadá to, že už brzy se z nich budu radovat taky. A koupelnové doplňky jsou krásné a hezky Ti tam ladí. Moc zdravím a přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat