sobota 19. dubna 2014

Trošku slavíme

Pomaličku končí sobotní den. Byl nádherný, slunečný, teplý a rodinný. Trošku to chvílemi kazil vítr a odpoledne spadlo i pár kapek, ale jinak to byl úžasný den. Ráno jsem upekla, jako každou sobotu ráno, chléb. Už si ani neumím představit, že bych jedla kupovaný chléb. Kromě chleba jsem upekla zákusek ke kávě, vyprala a uvařila. Odpoledne přijel syn s kamarádkou, tak jsme poseděli na sluníčku a ugrilovali večeři. Měli jsme příjemné odpoledne. Hned jsem se pochlubila nečekaným dárkem. S manželem udržujeme každý rok výročí seznámení, ne každý se seznámí v divadle. Letos jsem manželovi navrhla, ať neutrácí za květiny, případně za zbytečnosti, že si letos pořídím nový model do šatníku (o něm až někdy příště). Nebyl by to ale manžel, kdyby nevymyslel nějaké překvapení. Už pár let sním o magnólii v zahrádce. Měla jsem krásnou bílou hvězdičkovou, ale předloňské květnové mrazíky ji zlikvidovaly. Nebyl by to ale můj manžel, kdyby mi nesplnil můj sen. Jenže proč darovat nějakou obyčejnou magnolii a nebo jenom jednu. Dostala jsem hned tři a jednu skutečný unikát, tedy pro mě unikát. Kromě růžové a fialové magnólie mi manžel koupil žlutou magnólii. Netušila jsem, že taková vůbec existuje. Celý den jsem přemýšlela, kam s nimi. Žlutou jsem zasadila, protože místo jsem měla vymyšlené už dávno a druhé dvě nasadím zítra. Udělali jsme si nádherný večer a poseděli se skleničkou  venku, pozorovali oblohu a polemizovali, jestli bude pršet nebo ne. Spadly asi tři kapky, takže nakonec jsme měli možnost vidět i nádhenrý západ slunce. Uvidíme jaká nás čeká velikonoční neděle. Mějte se krásně a přeji příjemné a pohodové velikonční svátky. Rija



4 komentáře:

  1. Milá Rijo, krásné velikonoční svátky. Krásně jsi vše nafotila, žlutá magnolie vypadá úchvatně u nás v ulici ji mají a je kouzelná.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško krásné místo jsi jí vybrala:-)
    Krásné velikonoce ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jaruško, žlutou magnolii jsem ještě neviděla. Moc se mi líbí i ty bílé a růžové, ale u nás by brzo vymrzla a tak jsem ráda, že se mohu kochat jejich fotografiemi u tebe na blogu. Veselé Velikonoce Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jaruško, občas zabrousím na váš blog, líbí se mi vaše povídání, zahrádka i tvoření, s dovolením budu chodit dál :O). Také vám přeju krásné velikonoce prožité v klidu a pohodě, jo a žlutou magnolii jsem také neviděla, je nádherná a dostala pěkné místečko. Zdraví Maryša :O)

    OdpovědětVymazat