neděle 20. dubna 2014

Šaty

Když jsem před pár lety potkala partu šikovných ženských, neměla jsem ani tušení, co všechno se tímto setkáním rozjede. Nejenže jsem našla pár dobrých přátel, ale také spoustu kreativních duší, které poradí, pomůžou a potěší. Každá umí něco jiného a doma mě těší spousta krásných dárků, tak jsem se naučila i spoustě nových věcí, které postupně ještě zdokonaluji. Je s nimi legrace a když jeden neví kudy kam dostane spoustu užitečných rad, aby věděl jak jít životem dál. Jsem moc ráda, že jsem je mohla poznat. Jedna kamarádka vyrábí úžasné oblečení. Když jsem si díky ní před pár lety pořídila nádhernou tuniku, objevil se v mém šatníku úžasný kousek, který v něm chyběl. A pokud bych byla náhodou moc náročná, tak každý kousek je originál, takže určitě nikde nenajdu stejný. Proto mi bylo jasné na koho se obrátím, aby se mi pokusil splnit můj sen. Toužila jsem po šatech, které bych mohla nosit ke kalhotům. Prostě takovou delší tuniku. Proto jsem se na Evušku obrátila s prosbou a ona pro mě vytvořila nádherný model. Šaty jako stvořené pro letošní jaro. Barva tentokrát není fialová (nemusím mít zase všechno fialové), je to taková nádherně starorůžová a celý model nádherně zdobí překrásná květinová aplikace s lístečky. Bohužel nedokáži pořídit věrný obrázek té nádhery. Pod šaty můžu dát tričko a vzít si klidně elasťáky nebo kalhoty. V létě je můžu nosit jenom jako šaty.  K šatům mi Evuška udělala ještě šátek, ale fotku jsem nějak nezvládla pořidit. Materiál je úžasný. Šaty jsem si pořídila jako dárek k výročí o květiny se postaral manžel jak už jsem psala.
Jsem tudíž na letošní velikonoce připravená a nemusím se bát, že by mě zajíček pokakal. Rija

4 komentáře:

  1. Rijuško, přeji ti krásné Velikonoce a šatičky jsou opravdu moc krásné. Barvička je velmi příjemná.
    Měj se hezky, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jako chlap musím uznat....šatky jsou sexy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký model :-) kamarádka je šikulka. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Tunika je nádherná, jemná. A musím se přiznat - mne beránek pos... :-)))

    OdpovědětVymazat