sobota 12. dubna 2014

Sobotní den

Sobotní den je pomalu za námi, utekl ani nevím jak. Ráno jsem dala péct chléb, zapla pračku a v teple v obýváku vypila svou ranní kávu. Ještě v devět hodin byly čtyři stupně a tak nějak pošmourno. Než jsem dopila kávu, vyšlo sluníčko. Po obědě jsem byla na zahrádce. Nasadila jsem poslední semínka, podsadila hrášek, nějak letos nevylezl. Zjistila jsem, že některé kopretiny už mají poupata. To opravdu nechápu, moc brzo. Kolem čtvrté povídá manžel, že se pojedeme projet na kole, najít kešku z minulého týdne a návštěvu k našim. K našim jsme nedojeli, dvě a půl hodiny jsem si připadala jak na branném cvičení. Ujeli jsme sice pouze 15 km, ale běhali jsme jak párek idiotů po poli a louce a hledali schovanou kešku. Já už jsem to vzdávala, ale manžel odmítal přiznat porážku, takže nakonec jsme ji našli. Mimochodem úplně na jiném místě než jsme předpokládali. Mezi hledáním jsem si dělala přestávky a hrála jsem si s foťákem. Překvapilo mě, že tady ještě kaštany nekvetou a co víc, jeden strom teprve pučel a druhý nakvétal. Takhle se střídaly kaštany po celé cestě. Domů jsme dojeli až kolem půl sedmé. manžel rozdělal oheň a opekli jsme si buřty. Poseděli do tmy, oheň nás krásně hřál, tak se nám nechtělo vůbec domů. Prostě dneska byl nádherný den. Otevřeli jsme si víno a tak než dopiji, přečtu si novinky na blozích a upadnu do peřin. Krásný nedělní den. Rija







6 komentářů:

  1. Prima den jste měli Jaruš.... a s buřtíkama lákáš:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Lituji Tě, jak jste lítali na poli. Naopak závidím Ti buřtíky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda vy jste toho za jeden den stihli!! Buřtíky jsme měli také v plánu, ale počasí nǎm teď nějak nepřeje, tak snad o víkendu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Rijo, kvetoucí kaštany miluji, to hledání bych asi vzdala, to jste dobří hledači pokladů, ale buřtíček byl asi určitě nejlepší závěr nakonec.
    Krásné Velikonoce
    IVA

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci taky opečené buřty!

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško,přeji ti klidné svátky a taky celé rodince.Věra

    OdpovědětVymazat