čtvrtek 10. dubna 2014

Dubnová procházka

Krásný večer přeji. Dnešní den byl přímo ukázkový, pravý aprílový den. Chvíli svítilo sluníčko, chvíli pršelo a dokonce padaly kroupy. No prostě apríl. Taky se nám citelně ochladilo, takže "duben, za kamna vlezem" jak má být. A ani rozmary přírody mi nezabránily v tom, abych se šla s Nelou a kamarádkou provětrat. Jak já říkám vyvenčit psa a můj mozek. Někdy i mozek potřebuje vyvětrat. Nestačila jsem se divit kolik nám roste ve městě sakur. Cestou jsem si prohlížela rozkvetlé zahrádky a odpoledne příjemně ubíhalo. Pochopitelně, že nás zastihl i déšť a příjemný úkryt nám poskytl košatý smrk. Přestože se nám nezdál nijak hustý, poskytl dokonalou ochranu. Naštěstí se déšť brzy přehnal a my pokračovaly v procházce. V tomto letošním bláznivém jaru si začínám zvykat na ledacos, ale rozkvetlé kaštany mě opravdu překvapily. Co bude kvést v květnu a nebo červnu, když už teď je všechno v plném květu? Díky bláznivé přírodě jsme procházku zakončily nádherným západem slunce, které se pokoušelo prodrat skrz černé mraky. Po procházce jsem se byla ještě protáhnout v bazénu a jsem plná energie, takže se mi po dlouhé době nechtělo spát už v osm. Hrála jsem si s nastavením foťáku. Podařilo se mi jej dokonale rozštelovat a tak většina fotek nestojí za nic. V některých případech jsem opravdu vděčná za návody.  Přeji krásný páteční den a příjemný a pohodový víkend. Rija









Tak dáš mi to kokinko?



2 komentáře: