pátek 11. dubna 2014

Pátek

Jů, zase máme pátek. Tak přesně tohle si říkám každý pátek ráno, když jdu do práce. Už se vidím na chaloupce, jak chodím po zahradě a okukuji, co se objevilo nového, co nového vykvetlo a kolik plevele přibylo. Celý den u nás svítilo sluníčko, ale až odpoledne se udělalo teplo. Konečně se mi podařilo sehnat novou růži do zahrádky a bílý rybíz, který mi chyběl, takže zase mám co sadit. Po prozkoumání zahrádky a potěšení se z nově rozkvetlých kvítků, jsme vyrazili na pravidelnou procházku. Dneska Nele běžná procházka kolem zahrad nestačila a tak po večeři do nás začala žduchat a dorážet, až nám došlo, že musíme jít ven. Rozhodli jsme se obejít vesnici a podívat se, jak venku všechno kvete a voní jarem. Procházka byla úžasná a krásně jsme se prošli. Došli jsme až k hranici a v polích viděli loučit se slunce s dalším dnem. Miluji západ slunce a nikdy se ho nenabažím. Pořád mě ta žhavá koule překvapuje harmonií barev a klidu. Nela přišla domů, lehla a spí. Zadělala jsem na chléb, přeštělovala foťák a jdu se uložit do vodorovné polohy. Zítra na mě čeká další krásný den. Mějte příjemný víkend. Rija









5 komentářů:

  1. Pěkně u vás, moc pěkně.....

    OdpovědětVymazat
  2. KRÁSNÉ JARNÍ FOTEČKY.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný západ sluníčka, také ho mám ráda, dokážu na něj zírat s potěšením v duši :O), zahrádka krásná, všechno začíná krásně kvést. Zdravím a přeju pěkný víkend Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo,měj krásný víkend!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruš,ten západ sluníčka je nádherný !!
    Moc zdravím a přeju ti prima víkend!

    OdpovědětVymazat