neděle 6. dubna 2014

Cyklovýlet

Nevím jaké počasí bylo u vás, ale u nás na Konci světa bylo příjemně. Déšť jsme viděli jenom z rychlíku, spadlo pár kapek. Celý víkend bylo pod mrakem, sem tam se dralo sluníčko z pod mraků, ale příjemně. Prádlo uschlo venku, nasadila jsem co bylo potřeba a v neděli odpoledne jsme dokonce sedli na kolo. Potřebovala jsem vyvětrat novou bundu a rukavice. Ráno jsme zjistili, že včera kousek od nás přibyly nějaké nové keše a tak jsme vyjeli jen tak kolem. Kdyby mi někdo řekl, že ve čtyřiceti kvůli nějaké blbosti polezu na strom, tak si budu myslet, že se zbláznil. Když jsem v osmi letech vylezla na strom, tak jsem z něho slítla, jak zralá hruška a měla jsem otřes mozku a v desíti, když jsem s klukama vylezla na třešeň ředitele školy, tak mě z ní musel ředitel sundat. Tudíž lezení na stromy nepatřilo nikdy mezi mé silné stránky. Přestože je to k neuvěření, kvůli kešce jsem na strom vylezla. No spíš s manželovou pomocí jsem kešku získala. Po úspěchu z minulého týdne, kdy jsem objevila kešku dřív jak manžel, se mi dneska opravdu dařilo. Našli jsme tři keše a věechny tři jsem našla já. Opravdu se hledáním bavím a nejen že najdu kešky, ale objevuji místa o kterých jsem neměla ani tušení. A to jsem v okolí vyrůstala. Vracím se do dětských let a hraji si jak malá holka. Nevadí. Dneska jsem zjistila, že pár kilometrů od vesnice, kde jsem vyrůstala se nachází vrbový háj, který byl vysázen před 500sty lety. Celý háj působí kouzelně, tajemně a čarovně. Člověk by se mohl i bát. Nádherné místo. Najeli jsme pouze 16 kilometrů, ale prožili jsme úžasné odpoledne v krásné přírodě. I počasí se umoudřilo a sem tam vylezlo sluníčko. Už se těším na další týden a další cyklovýlet. Užijte si krásný a pohodový týden. Rija

13 komentářů:

  1. Ahoj Rijo, příjemně prožitý víkend. S tím lezením na stromy jsi mě pobavila. Tentokrát tě jistil manžel? ;.) Pěkný týden. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, že jistil manžel. Bez jeho pomoci bych se tam asi nevyškrábala. Ale sranda musí být.

      Vymazat
  2. Jéje Jaruš, tys ale aktivní:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, sama se divím, co všechno v poslední době provádím.

      Vymazat
  3. Hlavně že se bavíš:-) A neublížila sis...Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neublížila, ale než se nám podařilo mou prostorově rozložitou postavu dostat na strom, tak jsme byli zplavení a uřehtaní jako dva puberťáci

      Vymazat
  4. :)) milý článok... pobavila som sa...hlavne pri predstave lezenia na strom :) a pekne fotky...pa aj tebe krásny týždeň , Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, díky. My se při lezení bavili taky. Musím zapracovat na kondici.

      Vymazat
  5. Mate krasnou zabavu v krasne prirode .Ja jsem si myslela ze ja bydlim a konci sveta a ted jsem zjistila ze ty taky asi mame kazda jeden konec hi hi hi.Ja jsem taky jednou spadla z tresne a vyrazila si dech ale vubec me to od lezeni po stromech neodradilo ,jeste porad na ne lezu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, jasně že máme každá jeden konec. Já na severní polokouli a ty na jižní. To je logické:-))

      Vymazat
  6. Rijko krásné cyklotoulání :) a i ty měj krásný týden...Martina

    OdpovědětVymazat
  7. u nás nevím jestli je konec světa, ale každopádně je u nás konec elektrického vedení, takže se u nás projeví každá závada...
    máte krásné fotky předjaří.....

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně popsané a vyfocené...Šárka

    OdpovědětVymazat