úterý 8. dubna 2014

Sakurová nádhera

Tak se nám sešel rok s rokem a tady opět rozkvetly sakury. Pár nádherných stromů máme i blízko u domu, ale já se už čtvrtým rokem (tak dlouho tady už bydlíme, neskutečné jak ten čas letí) chodím kochat pohádkovou ulicí. Stromy každý rok vytvoří nádhernou růžovou bránu a pokaždé si připadám jak v ráji. Mám pocit, že mě ten pohled snad nikdy neomrzí. Celý dnešní den bylo nádherně, ale když jsem odcházela z práce sluníčko zašlo a vzduch byl těžký. Než jsem došla k aleji obloha se zatáhla a všechno kolem stichlo. Takové ticho před bouří. Zvládla jsem pak dojít do obchodu, když se spustil pořádný déšť a strhla se bouřka. Chvíli to vypadalo, že domů suchá nedojdu. Naštěstí se průtrž trošku uklidnila a tak jsem v pohodě zvládla dojít domů. Ještě si zajdu vyfotit ty v okolí a pak se budu těšít zase za rok znovu. Rija





6 komentářů:

  1. Jaruš,sakury jsou vážně nádherné a i u nás jich pár je.
    Je to moc pěkné,když rozkvetou.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, i mně by se tam moc líbilo, miluji rozkvetlé stromy.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, to je nádhera! Opravdu, jak píšeš, pohádková ulice!
    Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo je to krása, kterou si každoročně moc užívám. I my máme za rohem takovou ulici.
    Nevím jak u vás, ale my máme po včerejší bouřce pěknou zimu.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, to je sakurová krása! Sakury miluju, v Provence ale moc nemáme :-( Úžasný byl pro mne svátek sakur ve Washingtonu - celý sad kolem jezera, jako úžas!! Japonsko mám na seznamu přání v období kdy kvetou sakury a slečny v kimonech pod nimi cupitají :-) A ty to máš doma!! Užij si to :-)
    Krásný víkend a se sluníčkem!

    OdpovědětVymazat