sobota 26. prosince 2020

Vánoční čas

 Krásný sváteční čas. Nějak rychle ty sváteční dny utekly. Letos obzvlášť rychle. Ještě v pondělí to vypadalo, že svátky budou takové nijaké a nedařila se mi příprava. Najednou, jako bych se zabrzdila a  ne a ne se zrychlit. Stromeček jsem pro jistotu zdobila ve středu večer při pohádce. Chtěla jsem ho tentokrát jednoduchý, tak trochu ve starém duchu, takže jsem vytáhla slaměné, vyšívané, háčkované a dřevěné, některé jsem už pár nepoužila. Nakonec jsem zvládla nejen vše připravit, ale i upéct vánočku, nepřipálit ji a navíc mi ani nepraskla. Přestože celý den pršelo a venku byla tma, jako večer, nám bylo doma dobře. V krbu hořel oheň, ve skleničce se třpytil zlatavý mok a candát se smažil na mandlích. Večeře se podařila i chutnala a mohli jsme se pustit do rozbalování dárečků. Myslím si, že se Ježíšek spletl, tak hodná jsem snad ani nebyla:-). Splnil mé sny a přinesl i věci o kterých jsem se neodvažovala snít. Čeká nás v příštím roce hodně změn na zahradě. Je potřeba natřít novou pergolu k zeleninové zahrádce a umístit vodovod. Navíc mám ulehčenou práci s plevelem a přenášením věcí, protože praktický, sklápěcí vozíček mi ulehčí práci v zahradě. Nelinka byla dva dny tak zmatená, jak se neustále něco doma něco dělo, že dnes celý den jen spí. Bylo krásné se po dlouhé době vidět s celou rodinou a prožít společné chvíle. Jen kdyby ten čas tak nemilosrdně neuháněl. Doufám, že i  vaše sváteční dny proběhly v klidu a pohodě s blízkými. Rija















3 komentáře:

  1. Rijo, hezké jste to měli. A vidím, že mezi dárky nechyběli oblíbení méďové :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, moc pěkné. Užívej i další dny v pohodě a klidu.

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek dýchá ta správná vánoční atmosféra.
    Měj příjemné i další dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat