neděle 13. prosince 2020

Třetí adventní

 Krásný třetí adventní večer. Víkend nám utekl jako voda, ale adventní víkend jsem využila do poslední minuty. Ne všechno, co jsem dělala byla práce. Včera jsem si dala kávu s maminkou a trošku jsme si popovídaly. Koupili jsme stromeček. Úplnou náhodou jsme se na poloviční cestě od maminky k nám zastavili podívat se na stromeček. Chtěla jsem nějaký malý, úzký, aby nezabral moc místa. Vybrali jsme si, přivezli domů, upevnili do stojanu a chtěla jsem, aby do Vánoc zůstal venku, pod přístřeškem. Museli jsme špičku odstřihnout a zkrátit i pár větviček, aby se pod přístřešek vůbec vešel:-)))). Protože máme starý dům, tak máme nízké stropy, budu doufat, že se vejde a nebudeme ho muset ještě zkrátit. To je tak, když chcete malý stromeček:-). Počasí si s námi hraje a poslední dny je neustále venku tma, sychravo a nevlídno, tak si začínám zvykat na večerní procházky. Mají své kouzlo, venku je ticho, nikde nikdo a to ticho je naprosto kouzelné. Zvládla jsem dodělat i jeden malý dáreček. Jsem zvědavá zda se bude líbit. Ještě mi pár nastříhaných látek zbylo, tak zítra můžu pokračovat. Cukroví nepeču, protože se u nás nejí. Dokud žil otec, tak cukroví našlo vděčného strávníka, ale teď už ne. Příští týden upeču marokánky a před Štědrým dnem vánočku. Já si dám raději ovoce a manžel mléčnou čokoládu s celými oříšky. Případně hořkou s mandlemi. Pohodový pracovní týden. Rija






5 komentářů:

  1. Zajímavá kombinace látek, vypadá to moc hezky. Většinou chtějí lidé co největší stromek a vy naopak. Ale určitě udělá také radost, až bude nazdobený.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty prostírky se ti povedly. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, to prostírání je moc hezké. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné prostírání.
    Krásnou poslední neděli adventní a pohodové svátky vánoční

    OdpovědětVymazat