úterý 1. prosince 2020

Doplňky do vesničky

 První prosincový den je skoro za námi. Děti už začaly v adventním kalendáři odpočítávat dny do Vánoc. Zima se hlásí o slovo, u nás tedy jen mrazem, ale třebas uvidíme i nějakou tu vločku. Myslela jsem si, že dny budou klidnější, ale jsem pořád v pohybu. Včera jsem měla malé Vánoce. Dorazily mi balíčky z OBI s doplňky do vesničky. Připadala jsem jako malé dítě, když jsem ty blbostičky vybalovala. Nejvíc jsem se těšila na sloup kam se dřív vylepovaly plakáty. Ten můj má reklamu na Louskáčka a Holiday on ice. Největší legrace byla když jsem vybalila odpadkové koše. Jsou sice trošku větší, ale nevadí. Než jsem všechny drobnosti umístila na své místo, pěkně jsem se pobavila. Kuchyň už taky oblékla vánoční náladu. Osvětlený dům má i praktickou stránku. Konečně se trefím klíčem do zámku a nemusím dvě hodiny hledat, kam ten klíč patří:-)))). Největší radost z výzdoby před domem mají naše kočky. Máša chodí a pacičkou žduchá do větviček, aby se světýlka rozkmitala a ona je zkouší chytit. Káča si zamilovala sněhuláky. Tak snad výzdoby vydrží alespoň do Vánoc. Budu doufat, že se nové brzy okouká a přestane být zajímavé. V domácích potřebách jsem neodolala a koupila jsem si formičky na vytlačovaný perník. Kamarádka v nich vytlačuje sušenky. Tak je vyzkouším taky. Doufám, že se mi podaří těsto bez ztráty kytičky vyklepnout. Krásné adventní dny. Rija




















4 komentáře:

  1. Moc hezký. Já se těším, až i k nám přijde sníh a budu moct do závějí položit májové kotě. To bude divení. Měj klidné dni. Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné pokoukáníčko !
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, ta dřevěná prkénka, to se mi líbí nejvíc :) Až je vyzkoušíš, dej vědět, jak to s nimi jde.
    měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Kraása,kde mám v OBI hledat takovou nádheru?Ctěla bych kamarádce udělat radost,můžeš mi poslat odkaz,prosím,zdraví Jarka od Poděbrad ,jaroslava.janochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat