pondělí 21. prosince 2020

Předvánoční čas

Ode dneška jsem doma. Trošku neplánovaně, ale nakonec jsem si vzala dovolenou a mám před sebou 14 dní volna. Mám v plánu relaxovat, odpočívat a samozřejmě tvořit. Je potřeba v této bláznivé době využít veškerý čas, co nejvíc pozitivně. Jen to počasí, by se mohlo umoudřit a sluníčko by nás mohlo přijít potěšit svými paprsky. Dnes je slunovrat a čeká nás nejdelší noc v roce, ale od zítřka se den začne opět prodlužovat. Sice to ještě neuvidíme, ale stačí jen vědomí. Jak říká manžel, ještě přežít leden a únor a pokud příroda dovolí, tak od března už uslyšíme ťukat na vrátka jaro:-). Ano vím, ještě nebyly Vánoce a já myslím na jaro. Snažím se mít pozitivní myšlenky:-). V pátek jsem měla štěstí a ještě za tmy jsem musela k lékaři na krev, takže jsem viděla rozsvícenou výzdobu části města. Venku skoro nikdo nebyl, tak jsem se pokusila tu nádheru zachytit. V parku nedaleko nádraží krásně svítí kašna. Blikající světýlka napodobují proud vody, který zdobí kašnu přes léto. Nejzajímavější ozdobou jsou překrásná andělská křídla. Bylo to úžasné, jít kolem a pozorovat tu třpytivou nádheru. Měla jsem pocit, že se v tu chvíli zastavil čas. I když je venku pošmourno, využijte dnů do Vánoc. Pokuste se zastavit a vnímat jen tu atmosféru, která je ve vzduchu. Snažím se také zklidnit a nechat čas plynout. Vždyť Vánoce budou i když nebudu mít dvacet druhů cukroví, nebo zapomenu někde v rohu pavučinu. Přestávám se stresovat a jdu si uvařit kávu. Rija











2 komentáře: