neděle 20. prosince 2020

Čtvrtá adventní

Krásný sváteční večer. Živě vidím, jak u vás přípravy na svátky nabírají vrcholu. Všude napečeno, nazdobeno, uklizeno. Ještě zabalit dárky, dozdobit zbývající cukroví a nejkrásnější den v roce může přijít. Nemám pravdu? Určitě to tak u vás vypadá. Jen u nás ne. Nějak na mě sedl splín, když vidím, čtu a pozoruji život kolem sebe. Ani počasí mé náladě nepřidává.  Celý víkend byla tma, venku mžilo a místo práce, jsem odpočívala. Potřebovala jsem vysadit jako sůl. Pořád si říkám, že skoro vše, co potřebujeme, je nějakým způsobem připraveno a zbývá mi ještě pár dní, abych dohnala, co jsem zatím nestihla. Především zabalit dárky. To nechávám, jako každý rok na poslední chvíli. Místo nějaké činnosti, jsem zapálila čtvrtou svíčku, uvařila si čaj a v obležení mazlíků koukala na pohádku. Obě chlupaté holky nějak vycítily, že stav mé mysli není zrovna nejlepší a jsou na mě přilepené celý víkend. Nela mi olizuje ruku a Máša přede, že by svým výkonem předčila i dukovanskou elektrárnu. Pod medvědím stromečkem se usídlil nový medvídek. Uháčkovala mi ho pro radost kamarádka. Měla jsem z něj takovou radost, že jsem nedokázala ani souvislou větou jí poděkovat. Druhá kamarádka uložila čaj do medvědí plechovky. 

Přeji vám pohodové dny do Vánoc. Rija




3 komentáře:

  1. Rijo, jsem ráda, že někdo taky balí dárky na poslední chvíli :) (já většinou na Štědrý den dopoledne) - přišla jsem si jako exot. Většina mých známých už má dávno zabaleno :-o
    Počasi tento víkend fakt optimistickou náladu nevyvolávalo, ostatně současná situace taky moc ne. Vysadit - třeba u koukání na pohádku je fajn řešení. My pookřáli, když v sobotu na večeři dorazil syn s přítelkyní a chvíli jsme pak poseděli u vína...
    Hezké předvánoční dny

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, tak já to mám jinak. Letos nepeču, dárky balím vždy až na Štědrý den dopoledne, uklizeno nemáme ani vánoční úklid neděláme leta. Letos teda budeme muset, pustili jsme se do malování, ale to už jsem psala na blogu. Jen nazdobeno máme. Ale nic nás nestresuje a letos obzvlášť v této divné době. Jo, v pátek odešel ode mě dárek do zásilkovny, tak snad ti dorazí co nejdříve. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jaruško, užijte si Vánoce krásně v klidu a pohodě, a jestli něco bude nebo nebude, je úplně jedno. Za nás přeji pěkné sváteční dny celé rodině. Marcela

    OdpovědětVymazat