neděle 6. prosince 2020

Druhá adventní neděle

 Pohodový druhý adventní večer. Víkend opět utekl jako voda a na dveře klepou další všední dny. Víkend jsem si vyhradila na šití. Všechno důležité mám hotové a protože už léta nepeču žádné velké množství cukroví, tak si můžu užívat předvánoční čas podle sebe. Jen výsledky šití nejsou tak rychlé, jak bych chtěla. Stále se mi nedaří, jak bych chtěla, nevzdávám se. I přes nějaké neúspěchy mě to baví. Patchwork se ro mě stává drogou. Jen bych byla spokojenější, kdyby se mi ty špičky sem tam i potkaly:-))).  Měla jsem radost, že na chvíli přijela maminka a mohly jsme si spolu popovídat. Bylo to moc příjemné. Přidala jsem pár dekorací. Před pár lety mi kamarádka vyráběla drátěný adventní kalendář, tak mi ji připomíná na verandě. No a samozřejmě jsem musela vytáhnout medvědí vánoční stromeček. Medvědí proto, že je skoro celý ozdobený ozdobami s medvídky. Chybí mi už jen tři a bude úplně celý medvědí. Stromeček máme už 32 let. Byl to náš první stromeček, když jsme se s manželem znali jen pár měsíců. Dokud byly děti malé, tak jsme jej zdobili malými ozdobami a teď si jej zdobím medvídky. V podvečer jsme zapálili druhou adventní svíčku a sedli si společně ke stolu a povídali si. Doufám, že i vy si adventní čas užíváte v klidu a pokoji. Rija






10 komentářů:

  1. Ahoj,
    krásně sis to doma nazdobila. Já jsem dneska vyrazila na větší nákup do Kauflandu a k babičce. Taky jsem se konečně dostala k pořádné vánoční výzdobě. Už mám vše kromě stromku. Ten budu zdobit nejdříve příští víkend. Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz
    PS: u mě na blogu právě probíhá soutěž, tak tě zvu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, medvídkový stromeček jsem ještě nikdy neviděla. :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neplánovala jsem stromeček mít, nějak ke mě postupně ty ozdoby doputovaly. Jinak medvídků mám plný dům.

      Vymazat
  3. Jo,jo Vánoce, Vánoce přicházejí. A Ty zdobíš dle letošního trendu - medvídkově.
    Náhodou šití máš OK.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, u nás se zdobí stromeček tradičně až před Štědrým dnem, jinak ostatní už máme taky vydekorováno. Měj pohodový advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velký vánoční stromek zdobíme až na Štědrý den, tohle je jen taková malá dekorace:-)

      Vymazat
  5. My zdobíme stromeček až na Štědrý den dopoledne :). Do té doby musí stačit adventní svícen a větičky ve váze

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása,nádherně nazdobené.Krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Rijo, medvídci jsou letos v kurzu, jdeš s dobou. .o) A na Patchwork nemám trpělivost, takže máš můj obdiv.
    Přeji krásnou adventní neděli. D.

    OdpovědětVymazat