úterý 17. prosince 2013

Vánoční výměna

Krásný úterní podvečer. Do Vánoc nám zbývá pouhých sedm dní. Zásoba svíček se tenčí, zásoba dobrot na sváteční stůl roste a do toho blázinec v práci. Dneska cestou z práce jsem šla na poštu. Čekal mě tam balíček z "Vánoční výměny", kterou pro nás uspořádala Ajka na svém blogu. Tentokrát mi los přiřadil, mě neznámou osobu, ani její blog jsem neznala.Proto jsem se pokochala u Magdy na jejím krásném blogu. Už když jsem balíček vyzvedávala, překvapila mě jeho váha. Malá krabička skrývala drahocený obsah. Vánoční dýňové čatní a vánoční dýňovou marmeládu. Už se těším, až ochutnám tu dobrotu. Magda své dobroty uložila do nádherných skleniček a k čatní přidala i nádhernou lžičku. A jako by těch dárečků nebylo málo, na dně krabičky jsem objevila krásnou dečku a chňapku s motivy stromečků. Už vím kam dečku položím. Celou nádheru uzavíralo ručně vyrobené přáníčko. Magdi moc děkuji, udělala jsi mi velikou radost. Ajko a tobě velké díky za organizaci. Zkoušela jsem zjistit, kde je můj balíček, ale informace pošty zněly, že jsou nedostupně. Tak budu doufat, že svou adresátku našel a nebo brzy najde a potěším, tak jak Magda mě. Krásné chvíle do vánoc. Rija

2 komentáře:

  1. Jaruš a kdy jsi posílala? Teď před vánoci může jít pošta i dva týdny:-)) Ale je mi divné, že pošta hlásí info nedostupné. Můžu se Janky zeptat jestli už přišel.
    Dáreček jsi dostala opravdu skvělý, samé dobroty:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat