sobota 14. prosince 2013

Hvězdy kam se podíváš

Před nedávnem jsem viděla pár krásných obrázků s vánočními dekoracemi. Všechny se hemžily nádhernými vyřezávanými hvězdami. Když jsem si prohlížela asi dvacátou inspiraci, zatoužila jsem mít taky takovou hvězdu. Jenže když jsem uviděla ceny, tak mě myšlenka na hvězdu zase rychle přešla. Proto jsem byla ráda, když my syn koupil dvě malé hvězdičky v Nanu-Nana. Jaká byla moje radost, když v pondělí dopoledne přišel kolega a přinesl mi krásnou vyřezávanou hvězdu. Takže mám tři a krásně zdobí krb. V týdnu přibyla ještě jedna hvězda v podobě svícnu. Je z Tchiba a je také krásná. No a náhodou jsem v květinářství narazila na maličké dřevěné srdíčka a hvězdičky a ty jsem musela mít taky. Krásně dozdobily nový košík, který mi dělala kolegyně, jen jsem přidala ještě šišky. Letos budou u nás vánoce samá hvězda. Rija



1 komentář: