sobota 7. prosince 2013

Mikuláš

Doufám, že vás letos neodnesl čert, že jste byli hodní a Mikuláš měl pro vás v košíčku nějaké překvapení. Přestože mám dospělé děti, tak u nás Mikuláš chodí stále a každý za oknem najdeme maličkost. Letos byl Mikuláš předzvěstí Vánoc. Manžel dostal knihu, protože už pár týdnů přešlapuje před knihkupectvím, protože nemá co číst. No a já jsem dostala další lucernu, abych měla  v čem pálit další svíčky. Podle slov "Mikuláše" může být i venku, ale raději nebudu riskovat, že se s lucernou něco stane. Místo se na ni určitě najde. A malý pokus o výzdobu. Svícen ze sklenice na víno, není můj nápad, to vymyslela kamarádka a mě se to líbilo, tak jsem si dovolila nápad použít doma. Přeji vám všem krásný a pohodový víkend. Rija



3 komentáře:

  1. Pěkné to máš Jaruš:-)
    Připomínám vánoční výměnu:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Svícen ze sklenice vypadá bezvadně. Dobrý nápad.
    Lucerna je pěkná a určitě ji najdeš to správný místo.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké Jaruško,ten sobík je milej :-) Šárka

    OdpovědětVymazat