sobota 20. března 2021

První jarní den

 Dnes v 10:37 začíná oficiálně jaro. Období na které se každý rok nesmírně těším. Stromy se oblečou do jasně zelené barvy, vzduch provoní první květy a když se dny vydaří, tak sluníčko zažene všechny chmury. Nejenže se probouzí příroda, ale i člověk si připadá jako znovu zrozený. Dnešní jarní den nás přivítal nádhernou bílou peřinou. Z nebe se sypaly obrovské bílé vločky. Kdyby byl prosinec, tak jsem nadšená. Ale dnes. I včera ráno bylo podobně. Momentálně vychází sluníčko a bílá peřina se nádherně třpytí. Příroda tyhle kousky dělá úmyslně. Ví, že se poslední dny necítím dobře a kdyby bylo venku hezky, tak neudržím ruce v klíně a musela bych jít ven. Takže tento víkend budu lenošit a potom hurá do práce. Přeji pohodový slunečný víkend. Rija







9 komentářů:

  1. I u nás bílý první jarní den.
    Hezkou sobotu přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, moc hezké fotky. 👍👍 U nás ten první jarní den vypadá podobně, jen toho sněhu je o něco méně. Teploměr stále ukazuje mínusové hodnoty.
    Měj hezké dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Příroda si s nám hraje :). Ale my se jara dočkáme...

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska u nás také svítilo sluníčko i když zima ještě byla. Pořád se nechce vzdát, ale já už to jaro cítím za dveřmi a moc se těším. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Jari, zdravím. Hezké foto. U nas to bylo podobné, jako na houpačce. Chvíli sluníčko a pak jako kdyz protrhne peřinu. Za oknem he cítit, ze sluníčko už má sílu i když venku ještě mrzn. Přeji Ti krásné jarní dny, ať můžeš načerpat sílu venku na sluníčku.

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, zdravím. Máte víc sněhu než u nás. Tady velká zima, občas sluníčko. Já jsem dnes venku nebyla, dělala jsem věnce. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Rijo, u nás není sníh vůbec, ale zima je velká. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem byla letos ráda za opravdickou zimu, ale teď už mne to nadšení opouští. Předevčírem, včera bílo a chvílemi za oknem husté sněžení. Ale dnes už leží pozůstatky bílého nadělení a snad dny příští už to bude víc vypadat jarně.
    Klidnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat