úterý 30. března 2021

3x3 Pohled k nebi

 Na blogu u Dáši jsem si přečetla o fotografické výzvě 3x3 Pohled k nebi. Pokud to jde, tak na nebe koukám dost často. Samozřejmě, že když jdu po městě, tak to nejde, to bych se mohla někde přerazit nebo do někoho vrazit. Nejčastěji koukám při venčení Nelinky. Pokud vrazím při venčení Nelinky do stromu, tak to většinou vidím jen já a Nelince je to srdečně jedno. Myslela jsem si, že to bude docela rychlé nafotit tři rozličné polohy nebe. Při cestách do práce je obloha vděčný námět na fotografování a odpoledne a večer je na co se dívat i ze zahrady. Jenže během týdne, co jsem oblohu pozorovala, byla nejkrásnější ráno a odpoledne, jak naschvál, žádná sláva. Nejkrásnější obloha byla vždy, když jsem neměla při sobě foťák. Ale to je už pravidlem, skoro neustále sebou nosím foťák a když si ho jednou nevezmu, tak potkám spoustu zajímavých věcí. Podařilo se mi nastřádat pár zajímavých záběrů oblohy. První trojice je východ slunce mezi Mikulovem a Lednicí. Nemohla jsem rozhodnout, kterou trojici vybrat, tak jsem vybrala tři různé fotky z třech různých dnů, které se mi nejvíce líbily. První fotka je focená 16. 3., druhá 17. 3. a třetí 24. 3.





Další série je focená 18.3. První dvě fotografie jsou foceny cestou z práce. Hnala se sněhová bouře a místy padaly vločky a poslední fotka je focená u nás. Po sněhové bouři ani památka.




A poslední série je z 27. 3. Je to foceno s odstupem pár minut, kdy se měnily mraky rychlostí blesku. Zamračená obloha se rozednívala, až na mě z nebe vykoukl nebeský anděl (při troše fantazie, ho snad uvidíte i vy). 




Jako bonus přikládám východ slunce před Mikulovem z 25. 3. Je přesně vidět jak se den posunuje. Slunce bylo maličko přikryté do mlhavého oparu. 





Určitě by bylo fotek mnohem víc, ale tyto se mi líbí nejvíc. Rija

10 komentářů:

  1. Rijo, parádní fotky. 👍👍 Moc se mi líbí východ slunce do mraků a samozřejmě anděl, kterého vidím. Toho 27. března nám obloha všem přála, díky větru se střídaly mraky s blankytem.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nebeské proměny a parádní fotky. Je úžasné, jak ta obloha je pokaždé jiná.
    Rijo, skvěle se Ti podařilo tyto proměny nafotit.
    PS: Nevidím ale bonusovou fotku. .o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, nějak se mi fotka vytratila, tak už je tam zpět.

      Vymazat
  3. Rijo, pěkné nebeské fotky máš. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, moc pěkné fotky. To dramatické nebe z 27.3. a bonusovka se mi asi líbí nejvíc, ale hezké všechny

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotografie, moc se mi líbí ta první.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotografie. Zajímavý je ten západ slunce.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotografie se ti podařilo ulovit. Andílka vidím .-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásné zvednout hlavu a snít. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc povedené fotky! A s foťákem to máme naprosto stejně - nosím ho u sebe dost často a nikdy nic zajímavého nepotkám. Jen ho nechám doma, protože jsem přesvědčená, že nic zajímavého neuvidím, motivy na focení se kolem mě jen hemží.

    OdpovědětVymazat