neděle 21. března 2021

Motivační

 Přestože je víkend opravdu studený a jaro ani zdaleka nepřipomíná, nezahálíme. V mém případě je zbytečné něco plánovat předem, dost často se mi náplň dne umí změnit z minuty na minutu. Manžel říká, že jsem nevypočitatelná jako neřízená střela. Jeho plány jsou každý víkend stejné, cvičí. Máme doma docela dobře vybavenou posilovnu a manžel má můj veliký obdiv, že cvičí opravdu poctivě. Mě se nedaří k cvičení dokopat. I když bych mohla mít dobrou motivaci. Nejlepší cvičenkou u nás doma je Nelinka. Může spát ve vedlejším pokoji, nebo být v jiné části domečku, jakmile uslyší dopadnout podložku na zem přiletí jak střela a jde si protáhnout tělo. Dotáhla to k dokonalosti. Protáhne si přední packy, potom zadní a v poslední době i krk. Hezky u toho mručí. Jen se mi nedařilo ji včas zachytit. Měla jsem štěstí a cvičenku jsem zdokumentovala. Nezbývá mi následovat jejího příkladu, abych nebyla vyloučena z domácího kolektivu. Pohodovou neděli.  Rija



6 komentářů:

  1. Jéé, to je super, krásně se Nelinka protahuje. Rijo, ani já se nedonutím cvičit, a vím, že bych měla. Ale radši půjdu pracovat na zahradu, okopávat záhonky, stříhat stromy aj. Už aby přišlo to jaro.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Super modelka. Taky bych měla cvičit, ale nejsem schopna se donutit.

    OdpovědětVymazat
  3. Nelinka dělá kliky, je to holka psí šikovná. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je perfektní...U nás už s ohledem k našemu věku se protahujeme pomalu po ránu s přidáním několika dřepů a ostatní doháníme chůzí...Přeji Ti krásné dny. Snad se už oteplí. Měj se moc hezky a opatruj se. Nelinku za mně pohlaď a podrbej za ouškama, ovšem jestli to má ráda...

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, to je šikulka krásná. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat