středa 31. března 2021

Opět na kole

Včerejší odpoledne vybízelo k nasednutí na kolo a vyrazit někam do přírody. Bylo teplo, skoro jako v létě. Manžel hledal nějakou jinou cestu, než jezdíme obvykle. Nejraději jezdíme do jiného okresu, tudíž jsme byli nuceni vymyslet nějakou jinou trasu, abychom nejezdili pořád na stejná místa. Vydali jsme se od nás směr Mikulov, ale po pár kilometrech jsme se stočili a projeli vesnicí Březí k vinohradům. Objeli jsme okolní vesnice pod Dunajovickými kopci. Je to nádherný kousek přírody vlnící se mezi vinicemi, poli a sady. Výhled byl překrásný. Sice místy byly pěkné kopečky, ale nikam jsme nehnali, protože jsem musela neustále něco fotit. Jezdím pro radost, tak mi nevadí, když slezu a kousek popojdu. Ujeli jsme necelých 21 km. Vidět známá místa z jiného úhlu bylo úžasné. Pojďte se se mnou pokochat krásou tohoto místa. Rija























9 komentářů:

  1. Taky jsme včera s mužem sedli na kolo a trochu se projeli.
    Příjemnou trasu jste si zvolili. Ráda jsem se na fotky podívala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, to jsou nádherné výhledy. Tak takový cyklovýlet bych si také nechala líbit.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, parádní projížďka a fotky jsou vyloženě malebné.👍 Žiješ na krásném místě.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotografie a super vyjížďka Jaru. Přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda. tak bych měla zprovoznit kolo...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem se zase jednou ráda podívala na jih. Jaru, přeji vám pěkné prožití Velikonoc. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Rijo, moc hezké fotky, kochám se. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Rijo, tak jsem se s Tebou aspoň projela na kole. Já jsem ho letos ještě nevytáhla...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Rijo, když někdo bydlí na Mikulovsku, tak to se mu to jezdí na kole, krásné výhledy, všude vinice a fotky jako z časopisu. Krása, kam se podíváš... Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat