úterý 30. března 2021

Jaro u nás

 Počasí se opravdu překonává. Dnes rtuť vystoupala až k 25 stupňům. Byl překrásný den a kupodivu jsem jej nestrávila v zahradě. Pěkně vzorně jsem relaxovala a užívala jsem si sluníčka. Chvíli jsem si hrála s výzdobou, mezitím jsem upekla bábovku a chodila okukovat, co kde nového roste. Vůně kávy, chuť bábovky a sluníčko. Není nic lepšího. Navíc si naše okolí oblíbili ptáčci, takže v krmítku už jsou vidět dva stehlíci a dokonce chodí do krmítka i když jsem venku. V keři nedaleko mě se rvali zvonci zelení. Ty už jsem dost dlouho neviděla. Mám radost, že se sem opět vrátili. Den svým zpěvem uzavřel kos a konipas. Den jsme uzavřeli posezením u ohně a k večeři byli špekáčky. Nejlepší jsou vždy první jarní. Nic lepšího neznám. Není to jaro nádherné. Rija


















2 komentáře:

  1. Hezky vám jaro začíná - kytičky, ptáčci a možnost posezení venku ...

    OdpovědětVymazat
  2. Špekáčky závidím. Marcela

    OdpovědětVymazat