pondělí 8. března 2021

MDŽ

 Krásný svátek přeji všem čtenářkám. Přemýšlela jsem, kdy jsem dostala svou úplně první květinu ke Dni žen. Úplně první jsem dostala v době, kdy jsem měla do ženy hodně daleko. V osmi letech jsem trávila jarní prázdniny u tety a teta pracovala na obci a byla u příprav na oslavy MDŽ. Tenkrát jsem dostala kytičku sněženek od jednoho z jejích kolegů. V tu chvíli jsem si připadala hodně dospěle:-))). Úplně opravdovou kytku jsem dostala od svého manžela, ještě za svobodna. Byly to frézie. Ty jsem vlastně dostávala skoro každý rok. Párkrát růže. Letos manžel vyměnil květiny a dostala jsem gerbery. Když prý už máme doma jaro, tak ať je trošku barevnější. Musím říct, že kytice je nádherná a moc mě potěšila. Rija


 

2 komentáře:

  1. Rijo, kytice je fakt krásná. Mám gerbery ráda. J
    á na MDŽ obvykle kytku od muže nedostávám - on na organizovaná výročí není. Ale zas mi ji občas přinese jen tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, krásná kytice. 👍🌺
    Mně včera překvapil manžel, který mi také donesl kytku a večer totéž dcera. U nás se spíš slaví Svátek matek. Nicméně bylo to od obou milé a udělalo mi to radost.

    OdpovědětVymazat