úterý 16. července 2019

Z Mikulova do Vídně

Prvních 14 dní prázdnin je pryč a já ani nevím, jak ty dny utekly. Počasí posledních dnů nebylo nijak extra letní, ale přiznávám se, že mě vyhovuje. Nepřipadám si jako ploužící se mrtvola. Dokonce u nás sem tam spadne i nějaká voda, tak se zahrádka pomaličku oživuje, jen na ni v posledních dnech nebylo moc času. Prodloužený červencový víkend jsme strávili s přáteli, milým povídáním, posezením, ale především cestováním a poznáváním. Počasí nám přálo. Trošku neplánovaný byl výlet do Mikulova. Po letech, kdy byl Mikulov mým domovem, jsem se ráda prošla známými místy. Vůbec jsem si neuvědomila, kolik mám na to místo vzpomínek. Za pár měsíců, to bude deset let, co jsme se odstěhovali a Mikulov se moc změnil, na krásné upravené město. Další volný den jsme zavítali o pár kilometrů víc na jih. Cílem byla Vídeň. Známí tam ještě nebyli, tak jsme je vzali na procházku. Prošli jsme všechny známá místa v centru, osvěžili se ledovou kávou a našli růžovou zahradu. Kdybychom ji cíleně hledali, tak ji určitě nenajdeme. Nachodili jsme asi jedenáct kilometrů, ale stálo to za to. Při procházce ulicemi, jsem si říkala, jak je fajn, když nás neunáší dav lidí a že se můžeme zastavit, kde chceme, aniž by se o nás někdo přerazil. Zvu vás na malou procházku historií. Rija
Mikulov












Vídeň - budova Státní opery


Kostel Maltézských rytířů


Stephansdom




Kostel Sv. Petra


Hofburg


Přidat popisek







Burgtheater


Radnice





2 komentáře:

  1. Pěkné výlety jste si udělali. Já ani v jednom městě nebyla, tak jsem se jimi aspoň nechala prosvést prostřednictvím tvých fotek.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Mikulov som navštívila v júni. Odporúčam každému, veľmi príjemne miestečko na oddych.
    Pekný deň prajem Lenka

    OdpovědětVymazat