středa 17. července 2019

Další zatmění

Včera večer jsme měli možnost sledovat další zatmění Měsíce. Tentokrát odjel manžel kousek za vesnici, aby měl lepší výhled na obzor. Já se podívané dalekohledem musela vzdát, protože bych ráno nevstala do práce. Jak stárnu, tak to brzké ranní vstávání hůř snáším. Na chvíli jsem vyběhla na zahradu a pokochala se ubývajícím Měsícem. Pokusila jsem se zatmění vyfotit novým foťákem, ale moc se nedařilo. Manžel byl šikovnější a dokonce zaznamenal i Nebeský úsměv :-). Přestože bylo jen částečné, byla to krásná podívaná, jen mě mrzí, že jsem neviděla v reálu celé. Další zatmění nás čeká až příští rok v lednu. Rija




Foceno fotoaparátem SONY

Foceno zrcadlovkou přes dalekohled







4 komentáře:

  1. Pěkné fotky se manželovi povedli. Já zatmění zkoušela vyfotit taky, ale použitelná je jen jedna fotka. Taky jsem ji dala na blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo prvních pět fotek je mých, ale ještě s tím novým moc neumím.

      Vymazat
  2. Úžasné fotky!
    Přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat