úterý 31. října 2023

Konec října

 Máme tady poslední říjnový den. Zbývá nám 54 dní do Vánoc (ano, už jen tak málo). I když dnes bylo deštivo, tak dny zdaleka neodpovídají dřívějším podzimním dnům, plných plískanic a sychravého počasí. I když bylo deštivo, tak bylo venku příjemně. Řekla bych takové předjaří. Letos mám zahrádku hodně zanedbanou, protože jsem si víc užívala cestování, relaxování a zahradničení šlo stranou. I tak má většina rostlin snahu se prosadit a ukázat svou krásu, občas i s plevelem. Na druhou stranu i plevel umí být krásný:-). Třebas růže v létě skoro nekvetly a teď se snaží dohnat zmeškaný čas. Jen v hlavě hlodá malý nepokojný impuls, že bych měla přistoupit k zásadním změnám. Uvidíme, co nám přinese jaro. Zatím si užívám posledních kvítků. Překvapil mě štětkovec, který vykvetl už potřetí. Pro jistotu jsem ho schovala do zimní zahrady. Nerada bych o tu nádheru přišla. Tak zítra vykročíme šťastnou nohou do listopadu. Rija















4 komentáře:

  1. Letošní říjen byl až na pár dnů hodně teplý a slunečný.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rijo, zdravím. I já mám zahradu zanedbanou, byla jsem měsíc pryč a je to znát. Ale krásně Ti to kvete ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Já už mám zahrádku víceméně zazimovanou. Zdobí ji už jenom květy rozchodníku , nějaký květ na růžích a stále zelené keře. V květináčích jsou venku ještě dva kalokvěty, ale i ty brzy dám na místo jejich přezimování.
    Ano, je pravda, že stále jsou dny svým způsobem pěkné. Pamatuji se, že kdysi na Dušičky jsem měla už zimní kabát a kozačky. :-) Tak to mi letos tedy opravdu nehrozí.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jari máš moc krásnou zahrádku a ještě Ti květy dělají radost. Mně už na záhonku před domem růžička omrzla při prvním mrazíku a tak ji musím před zimou zabalit.Také to zanedbávám a courám si po výletech.Achjo. Ještě že už nemáme zahradu.Tam by rostly metrové kopřivy...Přeji TI krásné listopadové dny.

    OdpovědětVymazat