pátek 20. října 2023

PODZIM 2023 - BAREVNÉ PROMĚNY 1.

Dny letí jak bláznivé. Před časem vyhlásila Jaruška, na svém blogu, fotografickou soutěž Podzim 2023 - Barevné proměny. Podzim mám moc ráda tak jsem se také přihlásila. Jen tedy ulovit krásné podzimní obrázky je docela fuška. Chvíli trvalo než se začalo listí barvit. Některé stromy ztrácely listí ještě krásně zelené. Protože se moc ráda toulám kolem rybníka, tak jsem za posledních pár dnů nastřádala docela pěknou řádku obrázků. Je to takový malý průřez počasím. Jeden den dopoledne jsem měla štěstí na sluncem zalitou modrou oblohu, další den tmavou zamračenou, až podzimně depresivní, jindy vítr čechral koruny stromů. Jeden den jsem zachytila volavku, která usedla na vrchol stromu. Až při přiblížení, jsem si všimla, že na vrcholcích už se listí barví a schne. Původně jsem si myslela, že budu ráda, za pár fotek, které použiji na jeden příspěvek, ale do konce října mě čeká ještě nějaké cestování, tak snad potkám i jiná místa, než jen okolí rybníka. Ale i tam je krásně. Zvlášť, když se trefím a široko daleko nikdo není. Omlouvám se za to množství fotek, ale nakonec jsem si nemohla vybrat:-). Krásné podzimní dny. Rija































8 komentářů:

  1. Nádhera! Ja mám rada prírodu v každom ročnom období i každom počasí, ale jeseň dokáže fakt chytiť za srdce ❤️
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké podzimní fotky. Já se do výzvy přihlásila také a zatím nic nemám... (nejdřív bylo listí pořád zelené a teď mne pro změnu skolila nějaké viróza)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, to jsou úžasné fotografie. Líbí se mi všechny, ale vedou houbičky, volavka a lavička pod barevnou škumpou. Moc děkuji za za účast a těším se na další záběry. Odkaz přidám na můj blog, aby se mohli pokochat i další účastníci výzvy. Děkuji a přeji ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky. Taky dávám do kupy fotky do výzvy od Járy.
    Snad je příští týden zveřejním.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rijo, hezké podzimní proměny. Podzim je moje nejmilejší období, tak si to užívám. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, tuhle část podzimu mám moc ráda, sluníčko, spousta barev a ještě docela teplo. Fotky se povedly a ty od rybníka jsou moje hodně oblíbené, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, s chutí jsem se pustila do prohlížení tvých podzimních snímků. Zdravím tě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat