neděle 29. října 2023

Relaxace v ráji

 Poslední říjnové víkendy mám taky nabité událostmi, že nestíhám vůbec psát. Již tradičně o podzimních prázdninách vyrážíme do Beskyd. Většinou do okolí Čeladné nebo Ostravice. Letos jsme udělali výjimku a zvolili Vsetín. Před pár lety jsme už ve Vsetíně ubytovaní byli a musím přiznat, že počasí jsme měli obdobné, jako tentokrát. Manžel měl i tentokrát dobrou ruku při volně ubytování. Na kopci, skoro na konci Vsetína s výhledem na lesy. I kdyby nebyl výhled, tak by mi ke štěstí stačilo okolí penzionu. Kolem hlavní budovy se rozprostírala zahrada, no možná park, podobný arboretu. To množství dřevin bylo okouzlující. Při procházce se v zeleni choulily kouzelné yurty. I v nich bylo možné se ubytovat. Byli tam ubytovaní převážně rodiny s dětmi. První den jsme byli ubytovaní sami a užívali si klid i u snídaně. Ty byly královské. Musím říct, že nás pořádně rozmazlovali. Páteční den nám celý propršel. Potřebovala jsem odpočívat a relaxovat a vůbec by mi nevadilo, kdybych celý den trávila na pokoji s jehlou v ruce. Nakonec jsme vyrazili do Zlína, okouknout obchody. Nejsem žádný obchodní maniak a už vůbec nemusím běhat po obchodech s oblečením. Objevila jsem pár zajímavostí do vánoční vesničky i dekorace na stůl. Moc dlouho nám pobíhání po obchodech nezabralo, tak jsme se přesunuli do Vizovic do čokoládovny. Dostali jsme chuť na kávu, jenže v čokoládovně jsme vyměnili kávu za čokoládu. Manžel zvolil malou degustaci pěti vzorků a já si dala horkou čokoládu s vaječným likérem. Pokud plánujete cestu do Beskyd a nevíte, kde se ubytovat, tak penzion V Hluboké vřele doporučuji. Rija















2 komentáře: