pátek 1. ledna 2021

První

Zdravím vás v novém roce. Ještě včera jsem si říkala, jaký asi bude ten první den v novém roce. Jako většina dnů v poslední době, šedivý, pošmourný a mlhavý. Ale přeci jen maličko jiný. Venku nám přituhlo a mlha způsobila, že dnešní šedivo bylo přeci jen o poznání hezčí. Na rostlinách se objevily překrásné korálky, Nebylo bílo, jako jiné roky, ale mě to ke štěstí stačilo. Udělala jsem si procházku po zahradě a utíkala zpět do tepla. Naše chlupatá dvojka mě následuje v tom odpočinku. Po včerejším řádění ohňostrojů jsou obě holky dost unavené, takže celý den jen spí. Nelinka nejspíš slyší nějaké rány, proto byl celý den problém ji přesvědčit, aby vyšla na chvilku na zahradu. Využívám pohody k vyšívání, které mě zase opět po dlouhé době chytlo. Snad mi ta chuť chvíli vydrží. Krásný zbytek prvního dne. Rija










3 komentáře:

  1. U nás vykouklo na chvíli i sluníčko. Zase tu ale u nás nemalovala námraza...

    OdpovědětVymazat
  2. U nás taky včera trochu vykouklo sluníčko, šla jsem se projít, ale jen městem. Námraza u nás byla také.
    Hezkou první sobotu letošního roku !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) U nás teda ani nemrzlo. Všude jen bláto :( A můj pejsek je po procházce jako prasátko a pořád mu musím umývat packy...

    OdpovědětVymazat