čtvrtek 7. ledna 2021

První letošní procházka

 Konečně jsem se dočkala a počasí mi i docela přálo. Začátek roku se u nás maličko zamotal. Poslední prosincový den jsem musela řešit lékaře a objednání na testy. Ztráta čichu a posléze i chuti mě docela vyděsila. Takže jsme si naordinovali karanténu, co kdyby náhodou a já čekala na den D. Včera jsem byla na testech a dnes mi přišel výsledek. Jsem negativní. Není lepší zpráva v těchto dnech. To byl taky důvod vypravit se na procházku. Už mi pobyt na čerstvém vzduchu pořádně chyběl. Udělaly jsme si s Nelinkou větší okruh, kolem sklepů a vracely se podél hranic zpátky. Vůbec netuším, kdy jsme touhle cestou šly naposledy. Moc ráda si prohlížím sklepy. Hodně jich je ještě původních, některé jsou malované, případně jinak zdobené. Počasí nám přálo, přestal foukat vítr a dokonce jsme zahlédly zapadající sluníčko, které odpoledne na chviličku vykouklo zpod mraků. Pořádně jsme se vyvětraly a doufám, že jsem se i trochu unavila a v noci budu lépe spát. Doufám, že teď už bude ten letošní rok příjemnější, než jeho začátek. Dávejte na sebe všichni pozor a opatrujte se.  Rija





















4 komentáře:

  1. Taky jsem se včera krásně prošla u nás konečněš zasněženou krajinou. Jak dlouho to vydrží, tězko odhadnout, ale zrovna teď se venku pěkně lehce chumelí.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Procházka kolem sklepů by se mi také líbila. Je fajn, že jsi negativní, to se jednomu hned uleví, co?
    Rijo, přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, krásná procházka. Ráda jsem se s tebou prošla. Taky už mám testy za sebou někdy v létě. To je úleva, viď? Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat