neděle 10. ledna 2021

Zimní

Pomalu končí první celý týden letošního roku. Dny nezadržitelně běží kupředu a člověk má strach se otočit, aby mu nějaký důležitý okamžik neproklouzl mezi prsty. Včera jsem uklidila stromeček a vánoční ozdoby. Při uklízení jsem si uvědomila, jak se mi některé věci samovolně shromažďují, až to vypadá na záměrně vybudovanou sbírku. Dokud jsem neviděla některé ozdoby vedle sebe, vůbec mě to nenapadlo. Houpací koníci se mi začínají pěkně rozrůstat. Za chvíli začnou konkurovat medvídkům:-))). Když už jsem držela ozdoby v ruce, tak jsem si jich pár vyfotila. Pěknou hromádku mám i vyšívaných ozdob. Uvědomila jsem si, že mám ještě pár rozpracovaných, tak snad už ty nadcházející Vánoce budou zdobit stromeček. Najednou je obývák větší, než ve skutečnosti je:-). Vytáhla jsem zimní dekorace a sněhuláky a zkouším přivolávat sníh. Včera už to chvíli vypadalo, že snad nějaký sníh bude. Z oblohy se začaly sypat překrásné, obrovské vločky. Jenže příroda nás jen maličko poškádlila a nic z toho nebylo. Dnes se na nás přišlo podívat sluníčko a hned ten den je krásnější. Po delší době jsem vytáhla jehlu a pustila se do vyšívání. Aby mi to čekání na jaro rychleji uteklo, tak jsem si vybrala květinový motiv. Jednou bude zdobit zeď v obýváku. Jen mi vyšívání jde pomalu. Přestože je zima, tak mám pořád, co na práci. Mějte pohodový další týden. Rija















6 komentářů:

  1. Taky mám všelijakých ozdob, že se divím.
    Hezké je máš.
    Já sníh přivolávat nemusím, u nás zrovna teď sněží a krajina je krásně zimní.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vyšívané ozdobičky jsou krásné. Obdivuji tvoji trpělivost. Jinak stromeček jsme taky odzdobili, ale některé drobnosti si ještě nechávám. U nás snížek napadl a slunce vykouklo. Krásné zimní dny, Rijo

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, zajímavá kolekce koníků :). A taky těch vyšívaných ozdob. My stromeček už taky dneska sklidli. Jako připomínka Vánoc mi tu ještě zůstala váza s tisovými větvičkami, korálkovými hvězdičkami a světýlky. Tis je ještě pořád hezký, tak mi bylo líto ho vyhodit.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, sbírka houpacích koníků se mi líbí. Já žádného nemám a asi to budu muset napravit. :o)
    Sada vyšívaných ozdob je také povedená, jsi šikovná. A krb máme hodně podobný, ale to už jsem Ti kdysi psala.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, i mně se moc líbí Tvá sbírka koníků a vyšívaných ozdobiček. Hezké dny ve zdraví Ti přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna zbierka vianočných ozdob a výšivky slu krásne.
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat