úterý 26. ledna 2021

Den jako jiný

 Ráno to vypadalo, že dnešek bude den, jako každý druhý, až na plánovanou návštěvu zubaře. Tu jsem měla domluvenou už před koncem roku, protože jsem měla ulomený kus plomby. Mám jednoho z nejlepších zubařů široko daleko, tak nemívám ani obavy. Jak stárnu, tak se zubaře už tolik nebojím, jako dřív:-). Až do oběda vše probíhalo podle plánu. Po obědě jsem zažila něco, co by mě ani ve snu nenapadlo. Dostala jsem úžasný dárek (na tom by nebylo nic divného, kdybych měla narozeniny, svátek nebo tak něco). Že dostanu dárek k narozeninám, jsem zvyklá, ale jen tak, to se mi snad ani nestalo. Otevřu tašku a málem jsem upadla. Uvnitř byl krásný polštářek s medvídkem a hrnek se stejným motivem. Vzpomněla jsem si, jak jsem před časem říkala kamarádce, která popisovala jak si vybírala nový hrneček, když ten starý se jí rozbil. Pobavila mě, procesem, který předcházel koupi nového. Na to jsem ji odpověděla, že moje volba je mnohem jednodušší stačí, když je na hrníčku medvídek, srdíčko, nebo puntík. Takže dnes mi poslala hrníček s medvídkem. Ani si nedovede představit, jakou radost mi udělala. Ještě jednou moc děkuji. Za chvíli půjdu hrníček otestovat. Uvařila jsem si čaj a půjdu relaxovat ke křížkům. Trochu si to zasloužím. Cestou z práce jsem se těšila, že se půjdeme projít zasněženou krajinou, protože se strhla taková vánice, že místy už bylo krásné bílo. Jenže u nás nic. Jako pokus byl, pár vloček se udrželo na rostlinách a něco málo na zbytku ledu na rybníce, ale cesta se proměnila v super bahniště. Nevěřili by jste, jak si to Nelinka užívala. Domů jsem přinesla místo bílého pejska, černého. Tak šla rovnou do sprchy. Už se opět podobá na psíka a já si jdu dát svůj čaj. Rija













9 komentářů:

  1. Doufám, že Ti čajík z nového hrníčku chutnal. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krásné překvapení, moc milé. A krásné křížkování. Mám plnou krabici bavlnek, kdysi jsem také ráda vyšívala :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, to je hezký medvídkový hrneček s polštářkem. Medvědy miluju. To muselo udělat radost, takový nečekaný dárek. Krásné fotky té námrazy na trávách, připomíná mi to křišťálové ověsy na lustru, co měla babička. Když bylo otevřené okno a zafoukalo, kývaly se,jemně cinkaly a já je ráda pozorovala. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, moc krásné překvapení. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Takový dárek potěší. Sníh, který u nás byl, hodně odtál, tak jsem včera na zahrádce zjistila,že sněženky se už klubou na svět. Ale dnes v noci zase trochu nasněžilo, takže do kvítků se nepohrnou.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, věřím, že tě dárek potěšil. Polštářek s hrnečkem jsou parádní. Zaujalo mě tvé vyšívání, moc se mi líbí. 👍👍 Kdysi jsem hodně vyšívala, mám toho plnou almaru, stejně tak i háčkovaných věcí. Ještě, když jsem chodila do práce, kupovala jsem si spousty časopisů s návody na ruční práce. Paní v trafice mi je dávala stranou. Jednou jsem se jí svěřila, že si to schovávám na důchod, že na to bude více času. "Hlavně, aby vám vydržely oči", řekla mi tehdy trafikantka. V té době jsem brýle nepotřebovala. Dnes si občas musím vzít na něco i lupu. 🤔
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Rijo, hrneček a polštář s medvídkem - prostě úžasná kombinace. Ať vám dlouho vydrží. Očekávám, že dáte pak obrázek polštáře s křížkovou výšivkou. Moc se na něj těším. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že přivoláváš pomalinku jaro... moc hezky ;-).s pozdraveníčkem... pher

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to je krásný polštářek i hrneček. Dárek určitě mile překvapil. Rijo a sněženky zase překvapily mne, to už takto vykoukly? Nádhera.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat