pondělí 29. července 2013

Ranní svítání

Miluji pohled na oblohu, na plující obláčky, na červánky vycházejícího slunce a nebo hořící nebe při západu slunce. Prostě oblohu pokaždé jinak. Pokaždé vypadá jinak a jen příroda dokáže vykouzlit takové úžasné okamžiky. Od začátku července mám možnost sledovat ranní oblohu, když stojím na nádraží a čekám na příjezd vlaku. Začátkem měsíce jsem vyjížděla z domu a slunce už stálo na obloze. Postupně je vidět jak se nám dny krátí. Sluníčko vychází až těsně před příjezdem vlaku. V pátek jsem opět neodolala a nafotila oblohu a vycházejícím sluncem. Je to takové zátiší s železničním vagonem. Jsem zvědavá na oblohu za čtrnáct dní. Ode dneška mám dovolenou, tak pár dní nebudu jezdít vlakem. Letos bude dovolená pracovní a doufám, že mi vedra nebudou moc bránit, abych vytyčené cíle splnila. Mějte krásné dny a doufám, že předpovídané bouřky nakonec budou tak strašné, jak nám předpovídají. Rija




2 komentáře: