čtvrtek 4. října 2012

Háček pořád v pohotovosti

Nedávno jsem u kafíčka se známou rozebírala obsah dámské kabelky. Zjistila jsem, že obsah mojí kabelky je dosti odlišný od jiných. Chybí s ní zrcátko, rtěnka a další důležité potřeby každé správné ženy. Já mám v kabelce malý bloček, kam si zapisuji různé nápady, postřehy a nebo zajímavé dekorace, které vidím a určitě bych na to zapomněla, než bych došla domů. Dále v ní nosím provázek, drátek a malé zahradnické nůžky, abych měla čím ustřihnout zajímavou větvičku, která by se mi mohla hodit. No a v posledních týdnech mezi nezbytnou výbavu kabelky patří klubíčko příze a háček. Nesnáším totiž čekání, ať už je to kdekoli, tak čas využívám k háčkování. Zrovna v úterý jsem klubíčko a háček využila při cestování. Byla jsem v Jihlavě na školení a cesta byla docela dlouhá, takže jsem hned ráno vzala háček a pustila se do malé dečky. Kupodivu mi to šlo docela hezky a než jsem večer vystoupila z vlaku, tak byla dečka hotová. Určitě ji využiji někde na chaloupce a hned mě napadlo, přiháčkovat k ní pár podložek pod hrníček. Jen si budu muset koupit další klubíčka. Rija

11 komentářů:

  1. Jsi rychlá jako blesk :-) a dečka se ti povedla!
    Hezký víkend.
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi není zase tak velká. Tvoje vyšívání je taky moc krásné Rija

      Vymazat
  2. Dečka je parádní!Ani v mé kabelce nechybí klubíčko a háček.-)Krásný pohodový den:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, já to průběžně střídám. Chvíli háček, chvíli jehla. Moc díky za návštěvu Rija

      Vymazat
  3. Jaru, moc pěkné,budu zkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani neboj nic to není a ty jsi šikula, tak se budu brzy těšit na výsledek.

      Vymazat
  4. Tedy ty jsi ale rychlík a dečka je krásná :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji, ale na tebe opravdu nemám. Medvídky nezvládám. Rija

      Vymazat
  5. Správné využití prostojů, dečka je nádherná! V kabelce taky nenosím rtěnku ani zrcátko, zato v ní nesmí chybět knížka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, kniha se mi do kabelky nevejde. Musím pořídit větší kabelku. Krásný víkend Rija

      Vymazat
    2. U mne se vlastně ani nedá hovořit o kabelkách, ale o kabelách :-)

      Vymazat