úterý 10. července 2012

Zahrádka v červenci

 Přeji krásný rozpálený den. I vás ty vedra tak niči? Mě moc a obzvláště teď po dovolené, jsem nějaká zpomalená. A co teprve květiny, ty odkvétají skoro rychleji než stačí rozkvést. Konečně něco málo zase vykvetlo a tak se snažím květy co nejdéle udržet. Naštěstí díky mojí mamince, která mi občas dojela zkontrolovat kočky a zalít, ten týden přežila zahrádka docela v pohodě. Ještěže máme vlastní studnu, ze které pravidelně dopouštím vodu do sudů, nemusím šetřit a tak kytičkám dopřávám. Jen nechápu, kde se pořád bere tolik plevele. Zem je tvrdá jak beton, tak plevelení té džungle jde hodně pomalu. A navíc plevelení zpomaluji i já, protože vycházím ven jen ráno a pak pozdě odpoledne. K večeru krásně voní růže a levandule a ještě úžasněji štípou komáři. Včerejší mírné ochlazení nás zlákalo ke grilování. Nakonec jsme ale museli utéct, jinak by nás ty potvory kousavé sežrali. Dneska jsme konečně poskládali houpačku a tak jsem si v ní odpoledne chvíli lebedila, než mě z ní vyhnal silný vítr a blížící se bouře. Klasika spadlo šest kapek a je zase vedro a já opět lítala s konví a zalévala. Uvažuji, že opravdu začnu sázet kaktusy a sukulenty. Pro dnešek se loučím a odcházím k rozdělané ruční práci. Chybí mi už jen maličký kousek a budu brzy hotová. Krásný večer Rija
Všechno jídlo se musí přikrýt, stačí chvilička a už se začínají scházet jedlíci

a jeden už číhá ti zbývají došli až během jídla


plevel je úplně všude, ale nevypadá to tak špatně








2 komentáře:

  1. I tak ti to pěkně kvete. A co pěkného vytváříš? Doufám, že se s námi podělíš :-)
    Hezký den!
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou barvičky! Jak vidím, Nelinka chodí včas :-)

    OdpovědětVymazat