pátek 27. července 2012

Malinové opojení

V poslední době jsem oprášila jehličku a vrátila se opět k vyšívání a vůbec k tvoření. Jen mi všechno moc dlouho trvá. Především vybrat kam vytvořené dílko umístím a pak vybrat motiv. Tentokrát jsem si vybrala jednoduchý motiv, který poslouží k dotvoření jiného díla, ale o tom až někdy příště. Byla to jen taková drobnost, protože začínám mít problémy s očima. Než se pustím do něčeho většího, musím si zajít pro nové brýle. Zítra musím připravit novou látku , protože motiv už mám vybraný. Krásnou dobrou noc Rija

2 komentáře:

  1. No to je krása---dříve jsem také hodně vyšívala vlastně to byl můj první tvořivý koníček tím jsem se k tvoření dostala :o)---už se moc těším na finální výsledek už takhle to vypadá moc moc hezky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Obrázek je moc pěkný! Já už jsem si kvůli vyšívání taky musela zajít pro brýle na blízko :-)

    OdpovědětVymazat