pátek 1. června 2012

Zkouška dospělosti

Mám za sebou dost náročné dny. Nejen že si se mnou počasí hraje jako kočka s myší a já si připadám jak na houpačce, ale syn včera maturoval a moje nervy nějak špatně snášely pomalu ubíhající dny. Je zvláštní, že rodiče jsou mnohem víc nervózní, než jejich děti. Chvílemi jsem měla pocit, že syn je nějak moc nad věcí a pak zase, že vůbec nic neumí. Dneska konečně chápu moji maminku, když jsem maturovala já. Musím přiznat, že syn nezklamal a maturitu udělal. Jen ještě čekáme na výsledek slohové práce a doufám, že i tu udělal. Takže pokud i slohovka dopadla dobře, tak mám doma druhého vysokoškoláka. Včerejší den jsme zakončili výbornou večeří a dnešní den panákem. Obyčejně nepiji, ale poslední dny mě k tomu donutily a přiznávám, že je mi opravdu krásně. Ještě vydržet čtrnáct dní, než starší syn udělá státnice a mám na pár měsíců opět klid. Všem kdo mají doma úspěšného studenta blahopřeji a vám ostatním přeji krásný večer Rija

5 komentářů:

  1. Krásně napsáno a souhlasím.
    Přeji spoustu klidu. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Rijko, blahopřeji :-) Maturitu dcerky jsem prožívala stejně.
    Pěkné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za blahopřání. Doufám, že sloh taky udělá a může si užívat v klidu prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji!!! Nás to čeká za rok...

    OdpovědětVymazat