pátek 8. června 2012

Chválící pátek

Před pár lety jedna moje kamarádka řekla:"holky pochvalme se, protože nás stejně nikdo jiný nepochválí." Takže jsme zavedly chválící pátek. No a protože je pátek, tak se jdu pochválit. Už pár dní se pokouším uháčkovat růžičku. Neustále se mi nedařilo, aby byla souměrná. Nakonec se mi to podařilo a už mám tři. Návod mi poskytly dvé dobré dušičky, které jsem poznala díky blogu. Leni a Marti moc vám děkuji, že jste mi pomohly. Tvořilek je na blogu mnohem víc, ale mé dodací lhůty jsou moc dlouhé, tak zatím další návody mám v záloze. A to nemluvím o dušičce, která mě po dlouhé době navnadila vrátit se ke křížkovému vyšívání. Holky všem vám moc děkuji, za pomoc a radu. Baví mě to čím dál víc. No a protože venku prší, tak nejspíš vytáhnu háček a půjdu dokončit rozdělané dílo. Přeji vám krásný páteční večer a nezapomeňte se také pochválit. Rija


3 komentáře:

  1. Rija, kvetinky su moc pekne...:) a ako hovoris, treba sa pochvalit, lebo je malo ludi co nas pochvalit :), tak maj krasny vikend, Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc děkuji. I tobě přeji krásný víkend. Rija

      Vymazat
  2. Rijo květiny i hvězdy jsou parádní a já chválíííím!Jsi šikovná!Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat