neděle 3. června 2012

David a Goliáš

Musím se vám přiznat, že bych nikdy nevěřila jaká legrace může být se zvířaty. Vyrůstala jsem sice na vesnici a kolem mě bylo neustále spoustu zvířat, ale nejspíš jako dítě jsem to vnímala úplně jinak. Naše koťátka začínají objevovat svět. No zatím jen to prostřední. Je to kocourek, celý po mamince. Zatím mu říkám Mourek a je to úžasný mazel a zvědavec. Nelinka je z koťat celá vedle a neustále se cpe kočkám do boudy a jak se jí naskytne příležitost hned kočky olizuje a doráží do nich. Mourkovi to naštěstí nevadí a občas, jak se ještě neobratně pohybuje, tak se převrátí na bříško. Micka vše z bezpečné vzdálenosti pozoruje, ale je vidět, že už je na nás zvyklá, protože se o své dítě nebojí. Tenhle obrázek se mi líbí ze všech nejvíc. No nepřipadají vám ti dva opravdu jako David a Goliáš? Jdu si dát nedělní kávu do pergoly a pak se vrhnu na sázení květin. Vypadá to na déšť, tak ať si to květinky užijí. Krásnou neděli Rija




4 komentáře:

  1. to jsou nádherné fotky, miluji zvířátka. Krásnou neděli, má milá.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná zvířátka :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ti jsou roztomilííí:-)Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky díky za pochvalu fotek. Fotit zvířátka a malé děti je docela umění. Ještě před pár lety by mě ani ve snu nenapadlo, že budu mít tolik zvířat doma. Je to výborné antidepresivum. Nela to má napsáno přímo v popisu plemene. A potvrzuji, že je to pravda.

    OdpovědětVymazat