čtvrtek 30. listopadu 2023

Když se tvoří kouzlo

Krásný večer. Také vám ty dny tak letí? Mě šíleně. Pořád jsem si říkala, kolik mám času do adventu a kolik toho ještě zvládnu a ejhle, je za dveřmi a zas zůstalo jen snů. Jak je brzy tma, tak i moje tělo se snaží hibernovat. Moc tomu nepomáhá ani jízda autem z práce. Jakmile auto poskočí na prvním hrbolu začínají se mi klížit oči. V úterý mě z dřímoty probral Měsíc, který se šplhal na obloze výš a výš. Dlouho byl schovaný, ale když jsem vystoupila z auta a šla k obchodu, tak se přede mnou objevil v celé své kráse. A hned bylo na světě kouzlo. Vykukoval za kapličkou na Svatém kopečku v Mikulově. Další krásný pohled se mi naskytl včera ráno. Jen fotit za tmy s veřejným osvětlením, není moc dobré. Nakonec pár zvláštních záběrů vzniklo. I zimní večery a rána za tmy,  mají své kouzlo. Pohodové nadcházející adventní dny. Rija




3 komentáře:

  1. Jari, ony ty noční fotografie mají své kouzlo i jiné světlo. Tobě se povedly. Měj krásný Advent.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky. Já tento týden úplně ani nezaznamenala.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotečky. Taky mi to utíká, najednou už je tady advent.
    Klidný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat