neděle 5. listopadu 2023

Když musíš....

Před pár týdny jsem od manžela dostala krásnou dekoraci před dům. Původně to tedy vypadalo spíš na domeček. Jezdíme nakupovat kolem květinářství., kde mají před obchodem vystaveno spoustu nádherných zbytečností. Již delší dobu jsem pokaždé vzdychala nad nádherným domečkem. Takže manžel zastavil a šlo se před domek. Z blízka mě domeček už tolik neuchvátil, jako z dálky. Objevila jsem něco úžasnějšího, bez čeho jsem nemohla odejít. Nádherný ježek s kolečkem. Chvíli jsem sice váhala, jestli to není jen podzimní dekorace. Není, na zimu dostane světýlka a šálu s čepicí a bude z toho ježek v zimě a do jara mě napadne něco dalšího:-))). Takže ježek už sídlí před domem, dostal malý stromeček. V pátek ježkovi neplánovaně přibyla kamarádka veverka. Šla jsem koupit hydroxid, abych mohla vyčistit odpady. Z výlohy na mě vykoukla keramická veverka. Je to svícen a asi by to nebylo až tak zajímavé, kdyby veverka neměla na hlavě háčkovaného kulicha. Naprostá blbost, ale krásná. Do toho manžel položil osudnou otázku: "Líbí se ti, chceš ji?" Uznejte, na to nešlo odpovědět jinak než ano:-). Při koupi jsme se pobavili všichni i s prodavačkou a veverka už stojí před domem. Mám inspiraci, až budu tvořit šálu a čepici pro ježka:-). Přesně za čtyři týdny tu máme advent. Nejvyšší čas začít stavět vesničku. Nemusela bych, ale pořídila jsem spoustu nových doplňků a ty se do staré nevejdou. Zatím přerovnávám jen plotny polystyrenu a přemýšlím, jak vesničku uspořádám. Neměla jsem v plánu rozšiřovat vesničku. Jela jsem si koupit jen figurky, ale dopadlo to stejně. Když musíš, tak musíš...... . Chybí mi pevná vůle odolávat nástrahám:-))). Znáte to. Kdo si hraje nezlobí. Pohodové dny. Rija










5 komentářů:

  1. Oba jsou správní. A až bude mít ježek čepici, tak to bude dokonalé :-). Děsně ten čas utíká- advent se blíží.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, to budou děti, pokud půjdou okolo, nadšené.
    A ještě si u toho užiješ s háčkem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rijo, veverce kulich moc sluší. Těším se na vesničku ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, já podobně nakupuju čaje - rozum velí, že už jich máme doma víc než dost, ale přesně, jak píšeš - když musíš...
    A veverka je roztomilá

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, člověk si musí dělat malé radosti. Když musíš, tak musíš... Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat