neděle 2. prosince 2018

První adventní

Máme tady opět první adventní neděli. Ten čas tak rychle letí. Je naprosto jasné, že jsem víkend věnovala tvoření a adventnímu zdobení. Skoro celou sobotu jsem šila. Už loni jsem si chtěla udělat nové doplňky do obýváku, ale nezbyl čas. Takže letos přišel ten správný okamžik. Zamilovala jsem se do pravého vánočního kára. Červeno, zeleno, zlatá, nebo žlutá. Mám ji všude. Vytáhla jsem zimní vesničku, maličko byl problém, protože při úklidu jsem poškodila napájecí drátky a nesvítila. Manžel opravil a svítí. Jeden domeček nevýrazně bliká, tak mám slíbeno, že dostane lepší ledku. Nový kabátek dostal i krb a kuchyň. Naštěstí mám kravinek víc než dost. K mé spokojenosti jsem zvládla dva andventní svícny. Jeden do obýváku, jeden do kuchyně. Doufám, že i vy jste zapálili první adventní svíčku a užívali si klidu a pohody. Rija







10 komentářů:

  1. Moc pěkné svícny i polštářky
    Pěkný Advent

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaruško, máš to doma bezva Vánočně nazdobené. Jsi šikulka :)
    Měj prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý rok si říkám, že příště budu zdobit méně, ale můžu za to, že si má rodina vzala za úkol obdarovávat mě věcmi, které se mi líbí :-))). Původně jsem měla jen tři domečky, aby mi zdobily okno. A tak je to se vším :-)

      Vymazat
  3. Rijo, hezky jsi dekorovala. Měj pěkný advent.

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, i mně se líbí tvé vybrané vánoční káro, a ty polštářky jsou moc krásné.
    Užívej hezký adventní čas.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Letos budu ladit i já. Mám kárované šaty.

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle barevná kombinace se líbí i mně. :-)
    Krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je tedy opravdová paráda! Také bychom si chtěli tu naši kuchyň tak trochu vyzdobit nějakými těmi doplňky , ale těžko říci, jak to bude všechno vypadat no... No, ještě uvidíme, jak to celé bude a potom určitě postneme nějaké ty fotečky :) Měj se hezky a přeji krásný den Rijin.

    OdpovědětVymazat