středa 28. listopadu 2018

Krása ruční práce

Rok se z rokem sešel, na dveře klepe prosinec, blíží se první adventní neděle, takže jako každý rok mé kroky směřují na patchworkovou výstavu. Parta nesmírně šikovných lidí se dělí, s námi méně zručnými, o výtvory, které vyrobily jejich šikovné ruce. Každý rok obdivuji zručnost a šikovnost lidí, kteří propadli kouzlu patchworku. Každý rok mě zaujme něco, co nutně musím vyzkoušet. Ne jinak tomu bylo i letos. Už jsem rozhodila sítě a hledám předlohu a podrobný návod, abych zjistila, jestli i z mého stroje dokáže vypadnout něco hezkého. Bohužel zatím neobjeven návod pro blondýny:-). No posuďte sami, takovému umění se nemůžu ani zdaleka přiblížit. Rija












10 komentářů:

  1. Tak na takovou výstavu bych s chutí šla taky :-). Loni jsem byla na výstavě patchworku tady u nás a moc se mi to líbilo, byť tam byly zase trochu jiné věci (pasala jsem o ní na svém starém blogu - http://werka13.blog.cz/1802/zasita-krasa). Já tyhle věci hrozně obdivuju, protože na šití jsem dost levá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je taková nádhera! Věřím tomu, že pod odborným vedením Alči zvládneš zanedlouho také nějakou parádu .-) Vždyť jaký krásný svícen jsi už ušila!
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, také jsem tam byla, také jsem obdivovala a také jsem o tvých sítích slyšela. Tak ať ti to pěkně šije. Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné takové výstavy! Proč bys nezkusila. Za pokus to stojí :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, takovou výstavu bych navštívila taky ráda. Moc se mi líbí v patchworkové deky. Tu si jednou koupím, až na ní nastřádám :) Sama bych si ji neušila, sice stroj mám, ale moc šít neumím.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nejsem žádná švadlena, ale díky úžasným kamarádkám, se občas pokusím o něco jiného než jen obroubit ubrus. Na youtube jsou úžasná videa, jen je člověk musí umět správně hledat.

      Vymazat
  6. Rijo, to je nádhera. Já se taky občas pokouším o patchwork, ale tohle bych neuměla. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Riji, moc děkuji za procházku úžasnou výstavou. Všechny kousky jsou dokonalé, také moc obdivuji. Já bych na to trpělivost ale neměla. Takže smekám před všemi, co to dokáží.
    Přeji krásný den. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Na pár takových výstavách jsem byla a pokaždé je na co koukat. Komu by se patchwork nelíbil. Už dávno si přeji deku nebo přehoz na postel. :-)
    Krásné sváteční dny přeji, pa.

    OdpovědětVymazat